تداوم ممنوعیت ورود به شهر‌های قرمز و نارنجی

سردار سیدتیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: طبق آخرین وضعیتی که از سوی وزارت بهداشت اعلام شد، ما ۷ شهر قرمز در استان مازندران و خوزستان داریم و ۳۰ شهر نارنجی که در سایر استان‌های کشور پراکنده هستند.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، ممنوعیت ورود به شهر‌های قرمز و نارنجی کماکان ادامه دارد و شهر‌هایی هم که اکنون به وضعیت زرد یا آبی رسیده‌اند، از نظر تردد‌های بین شهری مشکلی ندارند و بلامانع است.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: درباره تردد‌های شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در تمامی شهر‌های قرمز، نارنجی، زرد و آبی کماکان ممنوعیت تردد داریم.

 

وی افزود: خروج از شهر‌های قرمز و نارنجی به قصد ورود به یک شهر دیگر ممنوعیت دارد و امکان پذیر نیست.

سردار حسینی گفت: کماکان ما جریمه یک میلیون تومانی برای شهر‌های قرمز، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای شهر‌های نارنجی و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی شبانه را داریم و شهروندان باید دقت لازم را داشته باشند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: ما یک پیامک اولیه برای کسانی که در راه‌های کشور در ساعت‌ها و موارد غیرمجاز تردد می‌کنند، داریم که پس از آن بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم.

سردار حسینی گفت: ارائه تسهیلات برای ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی تا پایان بهمن ماه ادامه دارد، همچنین تلاش کرده‌ایم که هزینه تمام‌ شده ترخیص به گونه‌ای باشد که کمترین معذوریت و محدودیت را برای مالکان موتورسیکلت‌ها ایجاد کند.