راهکار حل ترافیک بازگشایی معابر است

محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور دویست و شصت و چهارمین جلسه شورای شهر تهران که امروز سه شنبه ۲۳ دی ماه برگزار شد، گفت: تعریض خیابان کرمان واقع در منطقه ۱۴ شهرداری تهران حد فاصل ۱۷ شهریور تا امام علی به عنوان کرمان غربی و امام علی تا نبرد تحت عنوان کرمان شرقی از سال ۱۳۶۰ کار خود را شروع کرده و در این فاصله همه محلات شکوفه، دلگشا، شاهد و... درگیر این طرح تعریض بودند.

وی ادامه داد: حدود ۳۰ درصد از کرمان غربی تحت تملک شده و خوشبختانه مدیریت شهری دوره پنجم ورود کرد و مشخص شد که الزامی به تعریض وجود ندارد و این یکی از خواسته‌های اصلی منطقه ۱۴ شهرداری تهران بود.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: در جلسه دیروز کمیسیون ماده ۵، طرح تعریض ابطال شد. در گذشته راهکار حل ترافیک بازگشایی معابر بود در صورتی که این نگاه در حال حاضر شکست خورده است.

سالاری گفت: روز گذشته در محل روزنامه همشهری حضور پیدا کردم تا در این فضای کرونایی به خبرنگاران خداقوت بگویم و آن‌ها از من خواستند که این درد و دل‌ها را به عرض اعضا شورا منتقل کنم.

وی گفت: متاسفانه بسیاری از آن‌ها که اغلب سابقه کاری بالایی دارند، پس از سال‌ها تلاش هنوز با قرارداد‌های ۳ ماهه تمدید می‌شوند و بیمه شان با عناوین غیرمرتبط  ثبت می‌شود که این ظلمی برای این قشر است.

سالاری گفت: امنیت شغلی خواسته به حق خبرنگارانی است که بیشتر عمر خود را تلاش کردند، از شهردار تهران و مدیریت موسسه شهرداری خواستارم که موضوع قرارد‌های بلندمدت را در دستور کار خود قرار دهند.