زمان افتتاح ورودی دوم ایستگاه متروی کمیل

علی امام مدیر عامل شرکت متروی تهران  اظهار کرد: ایستگاه کمیل در خط ٧ متروی تهران قرار دارد که ورودی اول آن در سال ٩٧ به بهره برداری رسید و ورودی دوم آن نیز روز دوشنبه ٢٩ دی ماه افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: ورودی‌های دوم از جهت اینکه سهولت دسترسی مردم به ایستگاه‌ها را راحت‌تر می‌کنند، مهم هستند. این ورودی با همه تجهیزات مثل رمپ معلولان، آسانسور، پله برقی، خطوط برای عبور نابینایان و غیره... راه اندازی خواهد شد.

امام گفت: ایستگاه‌های مترو معمولا نسبت به موقعیتشان چند ورودی دارند که مردم بتوانند از نقاط مختلف وارد ایستگاه شوند، در چهار راه‌ها ممکن است ایستگاه‌ها حتی چهار ورودی داشته باشند تا مردم مجبور به عبور از خیابان نشوند.

مدیر عامل شرکت متروی تهران افزود: در این ایستگاه نیز ورودی اول در جهت غرب و شمال به جنوب بزرگراه شهید نواب قرار دارد و ورودی دوم در شرق بزرگراه قرار دارد و دیگر نیازی نیست که مردم عرض بزرگراه را طی کنند تا به ایستگاه برسند.

وی بیان کرد: برای افتتاح هر ایستگاه مترو بین ٢۵٠ تا ٣٠٠میلیارد تومان اعتبار نیاز است، اما برای افتتاح این ورودی چیزی حدود ۵٠ میلیارد تومان هزینه شده است.