آیین رونمایی از علامت جمعی احسان به عنوان اولین علامت جمعی فرش
آیین رونمایی از علامت جمعی احسان به عنوان اولین علامت جمعی فرش توسط مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری مرکز مالکیت معنوی قوه قضاییه صبح امروز با حضور مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، ذبیح الله خداییان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و معاونان کمیته امداد برگزار شد.
در ابتدای مراسم حجت عبدالمالکی معاون اشتغال کمیته امداد اظهار کرد: برای توسعه اشتغال در کشور چند راهبرد را در مجموعه کمیته امداد پیش گرفتیم؛ استفاده از ظرفیت همه کسب و کار‌های کشور، دستگاه‌های اجرایی، شبکه بانکی بوده، به این خاطر که هرگز منابع سازمانی کفاف هزینه‌ها را نمی‌دهد.

معاون اشتغال کمیته امداد افزود: ما توانستیم یک سوم اشتغال را در کشور ایجاد کنیم و یکی از راهبرد‌های دیگر ما تلاش برای بهبود فضای اشتغال بوده که این نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و دولتی است.

در ادامه ذبیح الله خداییان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیان کرد: اهمیت مالکیت معنوی و نقش آن بر کسی پوشیده نیست، مالکیت صنعتی به عنوان موتور محرکه اقتصادی کشور به شمار می‌رود، در بعد بین المللی کشور ما به کنواسیون‌های بین المللی در زمینه مالکیت معنوی و صنعتی پیوسته است.