به گزارش افکار نیوز،سميعالله صادقي در گفتوگو با ايسنا، دربارهي آخرين وضعيت سرويس پيامك اينترنتي تلفن ثابت اظهار كرد: اين سرويس در حال حاضر قابل اجراست و مشتركان ميتوانند اين سرويس را درخواست و از خدمات آن بهرهمند شوند.

وی افزود: مشترکان می‌توانند به صورت متناظر با شماره تلفن‌های در دسترس از دو نوع سرویس و پیامک بهره‌مند شوند. پیامک‌ها به دو نوع زیر ۱۰۰ و بالای ۱۰۰ پیامک است که هزینه ارسال پیامک تعداد زیر ۱۰۰ روی قبض تلفن مشترک و بالای ۱۰۰ پیامک به صورت اعتباری است.

او با اشاره به خرید اعتبار از سوی مخابرات برای پیامک‌های بالای صد عدد گفت: مشترکین می‌توانند با خرید اعتبار از مخابرات استان تهران و از طریق سایت www. tct. ir از خدمات این سرویس استفاده کنند.

صادقی در این باره تصریح کرد: شرکت مخابرات استان تهران برای شماره‌هایی غیرمتناظر نیز پیمانکارانی در نظر گرفته است و در سایت این شرکت معرفی شده است که به دنبال این اقدام خرید کارت‌های اعتباری به پیمانکاران واگذار شده است. در حال حاضر مشترکین در صورت درخواست از طریق سایت شرکت مخابرات می‌توانند شماره مورد نظر خود را دریافت کنند.

معاون طرح و مهندسی مخابرات استان تهران با اشاره به تعرفه‌‌های خدمات این سرویس بیان کرد: ارسال پیامک در محدوده‌ی صد عدد پیامک در ماه به ازای هر تماس از تلفن ثابت به ثابت یک پالس، از تلفن ثابت به همراه دو پالس محسوب می‌شود.

صادقی به ارسال پیامک در محدوده‌ی بالاتر از صد پیامک و به صورت اعتباری که به پیمانکار واگذار گردیده است، ‌ اشاره و تاکید کرد: این پیامک‌ها از طریق کامپیوتر وارد شبکه می‌شوند و افرادی که صاحب تلفن‌های ویژه‌ای هستند، می‌توانند پیامکی از گوشی موبایل خود ارسال کنند.