راهکار طلایی برای درمان افتادگی پوست

معمولا کاهش یا افزایش سریع وزن باعث افتادگی در تمام اعضای بدن می‌شود اما افتادگی ناحیه چانه آزار دهنده‌تر از افتادگی سایر اعضاست، زیرا به سختی برطرف می‌شود.

با مراقبت مداوم و رعایت برخی دستورالعمل ها، می‌توانید این افتادگی را کاهش دهید. در این گزارش با برخی درمان های خانگی که به رفع افتادگی چانه کمک می‌کند آشنا می‌کنیم.

مخلوط شیر و گلاب

شیر یکی از عناصر طبیعی است که زیبایی و درخشندگی پوست را تحت تأثیر قرار می‌دهد، بهتر است آن را با گلاب مخلوط کرده و به مدت ۲۰ دقیقه در روز به طور کامل بر روی چانه بمالید؛ این مخلوط برای از بین بردن افتادگی پوست زیر چانه به سفت شدن عضلات و افزایش خاصیت کشش آن کمک می‌کند.

مخلوط شیر و عسل

استفاده از مخلوط شیر و عسل نیز به این معنی است که شما مهمترین عناصر را برای زیبایی و طراوت پوست خود فراهم کرده اید، بنابراین شیر و عسل را هم بزنید تا مخلوطی یک دست حاصل شود و آن را روی کل قسمت چانه بمالید؛ بگذارید ۲۰ دقیقه بماند و سپس آن را برداشته و صورت خود را با آب ولرم بشویید، استفاده از این ترکیب را ادامه دهید تا پوستی صاف و شفاف بدست آورید.

چگونه افتادگی چانه خود را پس از کاهش وزن برطرف کنیم؟

همچنین  می‌توانید یک قاشق غذاخوری گلیسیرین، یک قاشق چای خوری نمک اپسوم (یا نمک حمام که با نام «منیزیم سولفات» نیز شناخته می‌شود) و چند قطره روغن فلفل سیاه را با هم مخلوط کنید تا مخلوطی یک دست بدست آید. چانه خود را با یک تکه پنبه تمیز چرب کنید و مخلوط را چند دقیقه روی پوست خود بگذارید و سپس آن را با آب ولرم بشویید. این مخلوط را ۳ یا ۴ بار در هفته امتحان کنید.