به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، حجتالاسلام محمد مجتهدزاده ظهر امروز در جمع خواهران بسیجی سوادکوه با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) تجلی انوار الهی بود، گفت: جمال و جلال الهی در حضرت زهرا (س) تجلی پیدا کرد که با طی سلوک معنوی به دست آمده است.

این مسئول با بیان واقعه ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، بیان داشت: ازدواج و زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت علی(ع) برای همه ما درس زندگی و سعادتمندی است.

وی، عفاف و حجاب را شیوه رفتاری و عملی حضرت زهرا(س) ذکر کرد و گفت: عفاف و حجاب برای دختر رسول خدا که زهد و تقوایش زبانزد همگان بود باید در جامعه اسلامی همه‌گیر باشد.

مجتهدزاده با اشاره به جمله‌ای از امام راحل درباره معنویت جوانان، گفت: امام راحل به جوانان توصیه می‌کنند تا در جوانی خود را معنوی و با فضیلت سازیم تا در ایام پیری جوانیمان را تباه شده نبینیم و به سعادت حقیقی و پایدار دست یابد.

وی با اشاره به ولایت‌مداری حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: فاطمه زهرا تولی و تبری ولایی داشت و مبارزه با غاصبان ولایت را در طول زندگیش مورد توجه قرار داده بود.

وی به دوستی حضرت فاطمه با دوستان ولایت و دشمنیاش با دشمنان آن اشاره کرد و گفت: دشمنی حضرت زهرا (س) با کسانی که به خانه علی (ع) حمله کردند به خاطر زخمی شدنش نبود بلکه دوستی و دشمنی فاطمه زهرا به خاطر ولایت بوده است.