به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر‏، محمد کاظمپور امینی ظهر شنبه در مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا و جانبازان که در شبستان حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد گفت: شما مادران و همسران شهید و جانباز الگوی صبر و استقامت و ایثار هستید.

وی گفت: دشمنان همواره از حضور موثر شیرزنان آگاه و با ایمان که زیر پرچم ناب ولایت حضوری گسترده در جامعه دارند و خطبه فاطمی را در دفاع از ولایت سر داده‌اند هراس دارند.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس و پس از آن زنان ما در جامعه همواره فعال بوده‌اند افزود: امروز جای مادران شهیدی که در جمع ما حضور ندارند مانند مادران شهیدان فاطمی که الگوی صبر و استقامت بودند و تنها ۲ فرزند داشتند که هر ۲ فرزند را تقدیم انقلاب کردند در میان ما خالی است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگان استان قم با اشاره به اینکه مادران شهدا همیشه مایه افتخار انقلاب اسلامی بودند افزود: مادران شهدایی که در راه تکریم ایثار و شهادت تلاش می‌کنند و با بیان خاطرات خود و فرزندانشان در ترویج این فرهنگ در میان مردم جامعه در تلاشند باید مورد تقدیر قرار گیرند.

وی افزود: ‌ مفتخریم به حضور مادرانی که نسل ایثارگر را در جامعه تربیت کردند.

وی گفت: مکتب ویژه حضرت فاطمه(س) ‌ موجب شده است دشمن قدرت تجاوز به ایران را نداشته باشد.

پور کاظمی با اشاره به اینکه در حجاب، عفاف، عصمت و پیروی از ارزشهای اسلامی زنان شهید و جانباز سرآمد هستند افزود: لازم است از زنانی که از مظلومان و جانبازان خود به نیکی پرستاری کرده و یا از فراق عزیزان خود که در اسارت بودند رنج کشیدند به شایستگی تقدیر و تجلیل شود.