افتتاح بوستان ورزشی نارون در محله یافت آباد

مراسم افتتاحیه بوستان ورزشی و زمین چمن مصنوعی همراه با سالن کشتی نارون به مساحت ۲۰۸۸ متر مربع در محله یافت آباد، ناحیه ۳ منطقه ۱۸، امروز (دوشنبه بیست و هفتم بهمن ماه) با حضور محمد سالاری شورای شهر تهران، سیدمحمد فیاض شهردار منطقه ۱۸، نعمتی شهردار ناحیه ۳، فتحی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۸، سعید عزیزی مدیر اداره تربیت بدنی منطقه ۱۸ و شورایاران و ورزشکاران همراه با اجرای آئین زورخانه‌ای برگزار شد.

محمد فیاض شهردار منطقه ۱۸ تهران افزود: خیابان تازه تأسیس قربانی، عملا یک نقش خوب پیدا می‌کند تا یافت آباد جنوبی و یافت آباد شمالی را به هم وصل کند، وقتی این خیابان ساخته شد با توافقات انجام شده این خیابان نوسازی شد.

فیاض در ادامه افزود: برای نوسازی خیابان‌ها بالغ بر ۵ میلیارد تومان هزینه شده و از استاندارد‌های ساخت منطقه ۱۸ هم فراتر است و این مجموعه را تحویل دادیم تا ساکنان این منطقه محروم از این مجموعه استفاده کنند.

وی افزود:این قسمت برای تجمع معتادان بود و حالا باتوجه به نوسازی با همت شهرداری ناحیه در کمتر از ۱۰ ماه این محل به این شکل درآمده و برای این مجموعه همه زحمت کشیدند، اما ذره‌ای هزینه از کسی دریافت نشد.