آیس‌برگ با قرص‌های خنک‌کننده دهان به بازار آمد

تحقیقات نشان می‌دهد که طی سال‌های گذشته توجه افراد به محصولات مرتبط با بهداشت دهان و دندان بیشتر شده است. این موضوع نشان می‌دهد که افراد از یک سو بیش از پیش به سلامت فردی و به ویژه بهداشت دهان و دندان خود اهمیت می‌دهند و از سوی دیگر نسبت به اثرات این موضوع در اعتماد به نفس و روحیه خود آگاهی پیدا کرده‌اند. همین امر باعث شده تا محصولاتی مانند انواع آدامس و خوشبو‌کننده‌های دهان و ... که حس تازگی و مطبوعی به وجود می‌آورند، در کنار محصولات بهداشتی، جایگاه قابل توجهی در سبد خرید افراد به‌ویژه جوانان پیدا کنند. اما با افزایش گرایش به مصرف مواد سالم و طبیعی، روند و الگوی مصرف جهانی نیز تغییر کرده و بسیاری از افراد بیش از پیش به سمت قرص‌های خنک‌کننده دهان که نه تنها سالم‌تر هستند بلکه از پوسیدگی دندان نیز جلوگیری می‌کنند، گرایش پیدا کرده‌اند.

ابوالفضل زمانی مدیرعامل آیس‌برگ درباره این برند جدید گفت: «ما با برند آیس‌برگ، یکی از جدیدترین زیر مجموعه‌های گروه سن‌ایچ از امسال فعالیت خود را آغاز کردیم. ما در آیس‌برگ بر نیاز جوانان و محصولات خوراکی حوزه بهداشت دهان و دندان متمرکز شده‌ایم. اولین محصول ما قرص‌های خنک‌کننده دهان است که خوشحالیم در پایان سال ۱۳۹۹ توانستیم آن را با بسته‌بندی خلاقانه‌ای وارد بازار کنیم.»

21

قرص‌های خنک‌کننده دهان آیس‌برگ بدون قند هستند و در تولید آن‌ها از زایلیتول استفاده شده است. همچنین فاقد گلوتن و مواد افزودنی هستند و همین امر باعث شده تا در گروه محصولات سلامت محور به شمار آیند. ابوالفضل زمانی، در ادامه درباره ساخت این قرص‌ها عنوان کرد: «با توجه به افزایش آگاهی مردم نسبت به مضرات قند و جویدن آدامس در طولانی مدت، تصمیم گرفتیم محصولی را وارد بازار کنیم که به جای قند حاوی زایلیتول هستند و می‌توانند جایگزینی مناسب برای افراد مبتلا به دیابت و دوستداران سلامتی باشند. این محصولات با داشتن مزه‌ای به شیرینی ساکاروز، 33 درصد کالری کمتری دارند. زایلیتول که از خانواده الکل قند است، به مقدار کم در بسیاری از میوه‌ها و سبزیجات وجود دارد و ماده‌ای رایج برای تولید آدامس‌های بدون شکر، آب‌نبات‌ها و غذاهای مخصوص افراد دیابتی و محصولات مراقبت از دهان است. از این رو ما در آیس‌برگ به دلیل اهمیت ویژه‌ای که به سلامت افراد جامعه می‌دهیم سعی کردیم تا از این ترکیب برای تولید محصولات خود استفاده کنیم. زایلیتول در کنار کم کالری بودن باعث می‌شود تا PH دهان کاهش یابد در نتیجه از پوسیدگی دندان نیز جلوگیری می‌کند.»

وی ادامه داد: «محصولات آیس‌برگ حس تازگی و خنکی را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورند و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها ماندگاری نسبتا بلندمدت طعم و رایحه آن است. همچنین مکانیزم بسته‌بندی که برای این محصول در نظر گرفته شده، منحصر به فرد است و برای اولین بار در ایران طراحی شده تا افراد بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. به ویژه در دوران کرونا که حساسیت و توجه به رعایت بهداشت دو چندان است.»

گفتنی است برند آیس‌برگ که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است یکی از زیر مجموعه‌های مجموعه بزرگ سن‌ایچ است که سابقه سال‌ها فعالیت در حوزه تولید و صادرات محصولات خوراکی را دارد و برند‌های شناخته‌شده‌ای از زیرمجموعه‌های این گروه هستند. همچنین آیس‌برگ به منظور حضور قوی و توزیع حداکثری محصولات خود در بازار در گام نخست، با گروه پخش سایه سمن که از زیر مجموعه‌های هلدینگ سن‌ایچ و از معتبرترین شرکت‌های پخش صنایع خوراکی است و از پتانسیل توزیع مویرگی و داروخانه ای گسترده ای برخوردار است، همکاری خواهد کرد.