تداوم محدودیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در کلیه شهرها

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر جو آرام و ترافیک صبحگاهی نیمه سنگین در مبادی ورودی به تهران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی به صورت برف و باران و وزش باد شدید که از امروز بعدازظهر در استان‌های نیمه غربی کشور شروع و به تدریج تا روز جمعه اکثر استان‌های کشور را در بر می گیرد لازم است رانندگان قبل از سفر از آخرین وضعیت جوی راهها اطلاع حاصل کنند و از سفرهای غیرضروری در این ایام خودداری کنند.

وی گفت:همراه داشتن زنجیر چرخ در این فصل در هنگام سفر الزامی است.

سرهنگ شیرانی اعلام کرد: تیم‌های پلیس راه با آمادگی کامل در سطح جاده‌ها حضور داشته و تمامی پیش‌بینی‌های لازم برای تردد ایمن و بدون مشکل خودروها در جاده های کشور صورت گرفته است.

سرهنگ شیرانی با اعلام این که برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد کماکان در شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی ادامه دارد از انسداد مقطعی جاده چالوس خبر داد.

وی‌گفت:محور چالوس ،حدفاصل کیلومتر 5 الی 15 (مرزن آباد تا دزدبن) انجام عملیات ترانشه برداری از ساعت 08:00 الی 17:00 تا 12 اسفند در روزهای یکشنبه،دوشنبه و سه شنبه هرهفته به غیر از روزهای شنبه ،چهارشنبه،پنجشنبه،جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه در زمان اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.