برخورد یک دستگاه خودروی پژو با تابلوهای راهنمایی و رانندگی

سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت   از برخورد یک دستگاه سواری پژو با تابلوی مسیرنمای راهنمایی و رانندگی و علائم ترافیکی در مسیر شمال به جنوب امام علی (ع) خبر داد.

سرهنگ مومنی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: صبح امروز برابر اعلام فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف خودرو با علائم ترافیکی درمحدوده شمال به جنوب امام علی (ع) ورودی مسیل باختر بلافاصله ماموران پلیس راهور پایتخت به همراه گروه‌های امدادی و اورژانس در محل حادثه حاضر شدند.

وی گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این حادثه بر اثر عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه صورت گرفت و راننده پژو با توجه به سرعت زیاد، نتوانست خودرو را کنترل کند و از مسیر خارج و پس از عبور از چند مانع به شدت با پایه تابلوها و علائم ترافیکی برخورد می‌کند.

سرهنگ مومنی تصریح کرد: در این حادثه، راننده سواری پژو که در داخل خودرو محبوس شده بود با حضور عوامل آتش نشانی خارج و توسط عوامل اورژانس در محل مداوا شد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از رانندگان خواست: هنگام رانندگی تمام حواس خود را فقط به رانندگی معطوف داشته و از عجله و شتاب خودداری کنند.