به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، مادری کنگانی که بر اساس شواهد یک بیمار روانی است، به علت ترس از منزوی شدن فرزندان خود در آینده، دو کودک خردسال خود را در خانه به قتل رساند.

همسر این زن که از کارکنان اداره دارایی است، طبق عادت هر روزه خود و به خاطر نزدیکی محل کار و منزل، برای سرکشی به خانه می‌رود که متوجه این اتفاق می‌شود.

دادستان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار مهر، با تایید این موضوع، اظهار داشت: در بازجویی‌های اولیه به عمل آمده از متهم مشخص شد که مادر این دو کودک به وسیله روسری اقدام به کشتن دو فرزند خود کرده است.

شعبان کاویانپور با بیان این مطلب که هر دو مقتول پسر بوده‌اند، افزود: یکی از آن‌ها پنج ساله و دیگری ۹ ماهه بوده‌اند که توسط مادر خود به قتل رسیده‌اند.

وی در پاسخ به این سئوال که هدف یا انگیزه از این اقدام چه بوده است، بیان داشت: مادر این دو کودک طی بازجویی‌های اولیه عنوان کرد: منزوی و گوشه گیر بوده‌ام، هیچ کس مرا درک و کمک نمی‌کرد، احساس کردم شاید بچه‌هایم نیز مانند خودم به این سرنوشت دچار شوند، به همین علت تصمیم به این کار گرفتم.

دادستان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان افزود: اظهار نظر در مورد انگیزه قتل قطعی نیست زیرا ممکن است این متهم طی روزهای آینده مطالب دیگری را عنوان کند.

وی با تائید تحت درمان بودن این مادر گفت: مدتی قبل از این اتفاق، این زن توسط یکی از روانپزشکان شیراز ویزیت شده بود ولی حالت جنون وی برای ما احراز نشده است.

کاویان‌پور بیان کرد: این زن، کودک پنج ساله خود را به بهانه یک نوع بازی، سرگرم و نهایتا او را با یک رو سری خفه می‌کند و همچنین کودک نه ماه را نیز با روسری خفه می‌کند.

وی با بیان اینکه این مادر در حالت خاص روانی بوده است، افزود: این خانم فعلا با عنوان قتل عمد، بازداشت موقت و در زندان به سر می‌برد.

این مسئول عنوان کرد: تا مرحله صدور کیفر خواست، این پرونده به دست ما است و بعد از آن، پرونده برای صدور حکم به دادگاه کیفری استان می‌رود.

وی با رد اتهام همسر این زن در جریان این پرونده گفت: شوهر این زن و پدر دو کودک مقتول، هیچ نقشی در این پرونده نداشته است.

این زن و شوهر اهل خورموج هستند که بنا به موقعیت شغلی مرد، در حال حاضر در کنگان ساکن شدهاند و در خانههای سازمانی اداره دارایی زندگی میکنند.