جزئیات عملیات تعقیب و گریز و اصابت گلوله به دختر خانمی در خیابان سردار جنگل

  سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه چهل و دومین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت در جمع خبرنگاران به ماجرای اصابت گلوله به دختری جوان در جریان عملیات تعقیب و گریز اشاره و اظهار داشت: چندی پیش همکاران من به یک خودروی مشکوک برخورد کرده و دستور ایست دادند اما راننده و سرنشینان بدون توجه به دستور ایست، پا به فرار گذاشته و عملیات تعقیب و گریز شکل گرفت.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: در عملیات تعقیب و گریز مجرمان سارق اقدام به شلیک به سمت پلیس کردند و در همین راستا نیز مأموران پلیس ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح به تیراندازی اقدام کردند اما در این حین متأسفانه گلوله‌ای به یک دختر خانم جوان اصابت کرد و وی دچار مصدومیت شد که بلافاصله مأموران عملیات را متوقف کرده و امدادرسانی به خانم جوان را در دستور کار قرار دادند.

سردار رحیمی با بیان این مطلب که دختر جوان بلافاصله به بیمارستان منتقل و اقدامات درمانی انجام شد، خاطرنشان کرد: طبق آخرین بررسی‌ها که شب گذشته انجام شد خوشبختانه حال دختر خانم رو به بهبود است.

وی با تأکید بر این مطلب که حفظ سلامت و جان مردم مهمترین اولویت پلیس است، خاطرنشان کرد: تحقیقات و اقدامات برای دستگیری سارقان فراری در دستور کار است.