جمع‌آوری 3 هزار معتاد متجاهر و دستگیری 792 توزیع‌کننده و خرده‌فروش موادمخدر

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه دهمین مرحله از طرح ظفر پلیس مبارزه با موادمخدر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای این مرحله از طرح ظفر 406حکم قضایی به مرحله اجرا درآمد و 792 توزیع‌کننده و خرده فروش موادمخدر شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه در میان دستگیرشدگان 36 قاچاقچی عمده حضور داشتند از دستگیری 5 نفر از اراذل و اوباشی که در کار خرید و فروش موادمخدر نیز دست داشتند خبر داد و گفت: یک تن و 958 کیلوگرم انواع موادمخدر نیز از قاچاقچیان و خرده‌فروشان کشف و ضبط شد.

سردار رحیمی با اشاره به جمع‌آوری 3 هزار معتاد متجاهر از تشدید برخورد با معتادان متجاهر در روزهای پایانی سال خبر داد و افزود: 547 عدد انواع ادوات و آلات مرتبط با استعمال و خرید و فروش موادمخدر نیز کشف و 39 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متهمان توقیف شد.

وی از آغاز به کار مرکز شماره 2 سروش خبر داد و گفت: فاز اول مرکز بازپروری معتادان متجاهر سروش از دو سال گذشته با ظرفیت 670 نفر فعالیت خود را آغاز کرده و با افتتاح فاز دوم 500 ظرفیت جدید برای نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر اختصاص یافت.

رئیس پلیس پایتخت از رصد پلیس در فضای مجازی خبر داد و گفت: در خصوص فروش موادمخدر در فضای مجازی 46 سایت و فضای مجازی شناسایی و مسدود شدند و 5 نفر نیز دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: 4 باب منزل که به محلی برای خرید و فروش موادمخدر بدل شده بود پلمب شد.