کاهش آمار تصادفات در سال گذشته
 سردار حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در اولین نشست خبری خود در سال ١٤٠٠ اظهار کرد: در حوزه اصلاحات هندسی، راهور و شهرداری تهران علی رغم شرایط مالی و مشکلات خود، کار‌های خوبی انجام دادند و پروژه‌های زیادی را اجرا کردند.

وی ادامه داد: ما در سال ١٣٩٩ توانستیم کاهش تصادفات را شاهد باشیم و تصادفات منجر به فوت ما در آن سال به ٥٧٠ مورد رسید و به همین دلیل پلیس راهور تهران در سال ٩٩ حائز رتبه برتر شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: ساماندهی موتورسیکلت سواران، اجرای گسترده‌تر طرح موتوریار و... از برنامه‌های ما در سال ١٤٠٠ است همچنین ما بانک اطلاعاتی خوبی از موتورسیکلت سواران آماده کردیم و طرح موتوریار بسیار تاثیرگذار بوده و در سال جدید هم به صورت جدی اجرا می‌شود.

سردار حمیدی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه از روز گذشته با تعطیلی تهران، تردد‌ها به چه صورت بوده است؟ گفت: طبیعتا تردد‌ها در پایتخت کاهش پیدا کرده، اما منتظر آمار دقیقی از بررسی‌های میدانی هستیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به شکایت عنابستانی نماینده مجلس، بیان کرد: من درباره این موضوع خبری ندارم و نشنیده‌ام البته فردی هم به من چیزی نگفته است.

وی یادآور شد: با توجه به آمار‌های اخیر، ٤٤ درصد از تصادفات ما مربوط به موتورسیکلت سواران، ٤٠ درصد مربوط به عابران پیاده و ١٦ درصد هم مربوط به خودرو‌های سواری بود.

سردار حمیدی بیان کرد: ما در بهمن سال ٩٩ حدود ٢٦ نفر از شهروندان را به دلیل خاموشی بزرگراه‌ها از دست دادیم، ٤ نفر از نیرو‌های پلیس راهور با کرونا جان باختند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: درباره طرح موتوریار هم باید گفت که ٣٧ هزار موتورسیکلت سوار به پارکینگ منتقل نشدند.