ساخت نخستین مددسرای فرامنطقه‌ای پایتخت/گرمخانه های جدید افتتاح می شود

 الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در مراسم کلنگ‌‌زنی اولین مددسرای فرامنطقه‌ای شهر تهران اظهار داشت:‌ با احداث بهره‌برداری از مددسرای فرامنطقه‌ای، ظرفیت تخصصی برای بازگشت افراد آسیب‌دیده به زندگی سالم با توانمندی های بیشتر فراهم می‌شود. 

وی افزود:‌ این مکان‌ها به عنوان  خانه امن  و امید جهت بازگشت آسیب دیدگان به زندگی جدید را فراهم می‌کند. در برنامه سوم توسعه ساخت 5 گرمخانه فرامنطقه‌ای برای پایتخت پیش‌بینی شد که به زودی کلنگ‌زنی آنها انجام می‌گیرد.

همچنین در این مراسم،‌ محمدرضا جوادی یگانه معاون شهردار تهران گفت:‌ کلنگ احداث نخستین گرمخانه سال 83 در تهران زده شد و گرمخانه‌های دائمی و فرامنطقه‌ای، شبانه‌روزی و بانوان مورد احداث قرار گرفت. 

وی بیان داشت: امکانات لازم در حال حاضر در گرمخانه‌ها برای استفاده سالمندان و معلولان چندان دیده نشده و بر همین اساس کمیته‌ای تشکیل گرفته و برای بی‌پناهان اقدامات  جدیدی انجام گیرد. 

همچنین محمد محمددوست شهردار منطقه 4 که نخستین مددسرای فرامنطقه‌ای در این منطقه راه‌اندازی می‌شود، گفت: این مسئله در تحقق شعار تهران شهری برای همه است و این مددسرا را در محله حکیمیه افتتاح خواهیم کرد. 

وی گفت:‌ توسعه فضاهای امن برای افراد آسیب‌دیده مدنظر قرار گرفته و گسترش خواهد یافت.