اهدای ۸۰۰ سبدکالا به خانواده نیازمندان در منطقه ۸

 مسعود رنجبریان شهردار منطقه هشت تهران با اشاره به اهدای سبد کالا به خانواده های نیازمندان اظهار کرد: در رزمایش هم دلی کریم اهل بیت به همراهی پایگاه شهید بهشتی و همچنین گروه جهادی ثامن سعی کردیم یک کار ویژه و همچنین یکپارچه را برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان داشته باشیم.

وی افزود: هرساله این کار به صورت کمک‌های مومنانه در این نیمه ماه رمضان انجام می‌شود. ما سعی کردیم امسال هر سه گروه و گروه‌های جهادی دیگر را که توانستند کمک کنند آورده و به صورت یکپارچه و در یک فضا تمام امکاناتی را که داریم جمع کنیم و تا نیازمندان و فقرایی که در محدوده منطقه ۸ هستند، شناسایی شوند.

رنجبریان درباره این بسته‌های ارزاقی گفت: حدود۸۰۰ بسته ارزاق حمایتی و ۲۰۰۰ وعده غذایی تهیه شده است که امروز میان نیازمندان توزیع می‌کنیم.

رنجبریان درباره شیوه شناسایی خانواده‌های نیازمند گفت: ما در شهرداری اداره آسیب‌های اجتماعی داریم که معمولا در سطح منطقه هستند و تمام موضوعات را رصد می‌کنند، می‌بینند و اکثرا خود خانواده‌های نیازمند به آن‌ها مراجعه می‌کنند و پس از اینکه ثبت نام در سامانه‌های مربوطه ثبت نام کردند بررسی می‌شوند.

او تصریح کرد: وقتی که صحت این موضوع ثبت شد به عنوان یکی از خانواده‌های نیازمند در شهرداری تهران و منطقه ۸ به نوعی مشخص می‌شوند و تمام گروه‌هایی که کمک‌ها و حمایت‌هایی را انجام می‌دهند، کمک‌های خود را درقالب‌های مختلف میان نیازمندان توزیع می‌کنند.

سرهنگ رجب زاده فرمانده ناحیه شهید بهشتی نیز گفت:این رزمایش که رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه است با همت و یاری خیرین، از جمله عزیزانی که در منطقه ۸ ساکن هستند و به کمک دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف به خصوص شهرداری چندین بار انجام شده و آخرین بار هم نخواهد بود.

رجب زاده افزود:الگوی مردم ما افرادی همچون حاج قاسم سلیمانی است که همیشه به نیازمندان کمک میکرد و مردم هرکجا که باشند در هر بحرانی،قدم در جای قدم حاج قاسم سلیمانی گذاشته و نیازمندان را یاری میکنند.

وی افزود:در این بسته‌ها محصولاتی از اقلیت‌های خورد و خوراک تهیه شده و همانطور که رهبر عزیز گفتند کسانی که توانایی مالی دارند باید دست نیازمندان را بگیرند به خصوص در ماه مبارک رمضان که این رزمایش، هم زمان با میلاد امام حسن مجتبی برگزار شد.

وی در پایان عنوان کرد:کسانی را که در این کار همکاری و کمک کردند را نمی‌شود شمرد، زیرا افراد زیادی کمک و همکاری کردند.