وزیر دادگستری: افرادی که با صندوق‌های رأی قهر کنند ضرر خواهند کرد

سید علیرضا آوایی  شامگاه چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه دزفول، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات این دوره با توجه به مجموعه اتفاقات و شرایط بین المللی که رخ داده است، حساسیت بالایی دارد؛ بنابراین شرکت مردم در انتخابات یک امر ضروری است.

وی افزود: عده‌ای از مردم با قهر و گله اعلام می‌کنند که قصد شرکت در انتخابات را ندارند و این در حالی است که آسیب و ضرر این تصمیم فقط برای کسانی خواهد بود که با این کیفیت تصمیم می‌گیرند چرا که رأی دادن در انتخابات بهترین راه برای دخالت در سرنوشت کشور و انتخاب کردن کسی است که بتواند کشور را به خوبی اداره کند.

وزیر دادگستری عنوان کرد: مردم فهیم و با بصیرت ایران تا ایام انتخابات زمان کافی دارند تا با تأمل و بررسی بتوانند فرد اصلح را انتخاب کنند و با حضور در پای صندوق‌های رأی به فرد مد نظر خود رأی دهند.

آوایی گفت: اگر فرصت حضور در انتخابات و به طور کلی این‌چنین فرصت‌هایی را به هر دلیلی از دست دهیم جز ضرر و سختی در زندگی نتیجه‌ای نخواهد داشت.

وی در ادامه هدف از حضور در دزفول را حضور در جمع همشهریان و یادآوری مقاومت و جهاد مردمان دزفول در دوران دفاع مقدس برشمرد و افزود: زحمات، جهادها، اخلاص و پایداری مردم دزفول در دوران جنگ هشت ساله نتیجه داد و این شهر به عنوان شهر مقاومت و پایداری انتخاب شده است که این مدال افتخار کمترین مزد برای مقاومت مردمان دزفول است.

آوایی با اشاره به حضور در افتتاحیه و کلنگ زنی چند طرح در دزفول، بیان کرد: دزفول به همت مردم و مسئولانش در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های خوبی داشته است که امیدوار هستیم که این پیشرفت‌ها با سرعت بیشتری تداوم یابند.

همچنین  با حضور وزیر دادگستری طرح شرکت قند اورنج دزفول افتتاح و مرکز جراحی محدود و بسته نخبگان سلامت نیز کلنگ زنی خواهد شد.