نامزدهای انتخابات دیدگاه‌های تعلیم و تربیتی خود را اعلام کنند

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش با اشاره به اینکه برخی رویداد‌ها در تاریخ ارزشمند است، اظهار کرد: برخی از روز‌ها منادی یک پیام هستند و با خودشان معارف نابی می‌آورند.

او به گام‌های بزرگ در مدرسه‌سازی اشاره و بیان کرد: سهم نوسازی در اعتبارات عمرانی ۴ برابر شده و مشارکت خیرین به ۵ برابر افزایش یافته است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در موضوع نوسازی با کمترین مسئله‌ای از حیث اعتبارات مواجه نشدیم، گفت: نیاز‌های ما گسترده است و به حمایت‌های همه نیاز داریم.

به گفته حاجی میرزایی هنوز اندازه‌های واقعی مدرسه درک نشده است و ما تجلی پیشرفت و نوسازی را در عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی شاهد هستیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در مدرسه انسان ساخته می‌شود، اظهار کرد: هر چه اندازه‌های واقعی مدرسه در یک جامعه به درستی درک شود آن جامعه استعداد بیشتری برای پیشرفت دارد.

او ادامه داد: مدرسه کانون زندگی و بالندگی است و بسیاری از مشکلاتی که جامعه ما را رنج می‌دهد باید در مدرسه سامان یابد، مدرسه به ما می‌آموزد که از کلام چطور بهره بگیریم.

حاجی‌میرزایی با اشاره به اینکه کلام برای همکاری و دوستی است، اظهار کرد: با کلام است که می‌توانیم متحد شویم و بابد در جامعه خودمان از کلام به عنوان ابزاری برای ساختن و دوست داشتن استفاده کنیم.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: با ساخت مدرسه زندگی شکل می‌گیرد و آینده تصویر می‌شود؛ در واقع شخصیت، هویت و فرهنگ در مدرسه بنا گذاشته می‌شود بنابراین باید قدر مدرسه را بدانیم.

حاجی میرزایی اظهارکرد: در میان همه کسانی که می‌خواهند در معرض رای مردم باشند همه کسانی که می‌توانند تبیین روشنی از آینده ارائه کنند مسابقه‌ای بین خودشان بگذارنند تا دیدگاهشان نسبت به نظام تعلیم و تربیت آشکار شود.