دستگیری شرور متواری پس از درگیری مسلحانه

سردار سید محمد صالحی روز جمعه  با بیان این خبر اظهار داشت: به دنبال وقوع چندفقره سرقت مسلحانه در جاده های مواصلاتی اندیمشک وشهرستانهای همجوار استان و متلاشی کردن باندهای متعدد سرقت دراین ارتباط، دستگیری یکی از سارقان مسلح و اراذل و اوباش  که از دست قانون متواری بود، به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی اندیمشک قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی،مخفیگاه این شرور سابقه دار را در یکی از بخش های تابعه شهرستان اندیمشک شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: ماموران در بامداد امروز پس از هماهنگی قضایی، طی عملیاتی منسجم و غافلگیرانه جهت دستگیری متهم وارد عمل شدند که فرد شرور جهت فرار از قانون اقدام به درگیری مسلحانه کرد که در نهایت در تیراندازی متقابل و برتری آتش عوامل انتظامی، متهم به ضرب گلوله مجروح و دستگیر شد.

وی  تصریح کرد: از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه کلاش، یک قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز و یک دستگاه خودرو پژو دارای سابقه سرقت مسلحانه از شهرستان خمین که در اثر تیراندازی سارقان یکی از کارکنان پلیس به شهادت رسید، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: همچنین برادر و هم‌دست این متهم که قصد متواری کردن او را داشت باعکس العمل سریع ماموران از ناحیه دست به ضرب گلوله مجروح و دستگیر شد.

وی گفت: متهم سوابق متعددی از جمله تیراندازی به دفتر نماینده شهرستان ،۲ فقره تیراندازی به گشت انتظامی پاسگاه قیلاب و تیراندازی به خودروی بدرقه متهمان شهرستان اندیمشک که منجربه فوت یکی از سارقان مسلح و افراد شرور منطقه و واژگونی خودروی انتظامی شده را در پرونده خود دارد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.