آمار کرونا در ایران 25 خرداد / فوت ۱۳۴ بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته

آمار کرونا در ایران 25 خرداد توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعلام شد. آمار کرونا در ایران همچنان بالاست و ۱۳۴ نفر در شبانه روز گذشته جان خود را از دست داده اند.

محدودیت های تردد در شهرهای نارنجی و قرمز ادامه دارد و سفر به کلیه استان های شمالی کشور فارغ از رنگ بندی کرونایی شهرها همچنان ادامه دارد و مسئولان در تلاش هستند تا آمار ابتلا به کرونا در ایران را کاهش دهند.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز (سه شنبه، ۲۵ خرداد) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۲۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۲۶۰ نفر از آن‌ها بستری شدند.

فوت ۱۳۴ بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۴۹ هزار و ۶۴۸ نفر رسید. متاسفانه در شبانه روز گذشته، ۱۳۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۲ هزار و ۳۵۱ نفر رسید.

بهبود و ترخیص ۲ میلیون ۶۸۳ هزار و ۲۱۰ نفر از بیماران

خوشبختانه تا کنون ۲ میلیون ۶۸۳ هزار و ۲۱۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۳ هزار و ۳۹۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۱ میلیون و ۸۱۷ هزار و ۷۴۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

آمار واکسیناسیون کرونا در کشور

تا کنون ۴ میلیون و ۳۶۲ هزار و ۹۶۱ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۸۶۹ هزار و ۹۸۳ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند. براین اساس مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۶۵۲ دُز رسیده است.

وضعیت کرونایی شهرها

در حال حاضر ۱۳ شهر کشور در شرایط قرمز، ۲۰۸ شهر در شرایط نارنجی، ۲۲۷ شهر در شرایط زرد قرار دارند.