شناسایی مزرعه‌های استخراج رمز ارز در باغ‌های پاکدشت

 سرهنگ رضا علی بخشی فرمانده انتظامی پاکدشت اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، مأموران دایره قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت، حین گشت زنی در محور اصلی امام رضا (ع) به یک دستگاه اتوبوس مسافر بری مشکوک و اقدام به متوقف کردن خودرو کردند.

وی افزود: مأموران در بازدید از اتوبوس مذکور ۲۴۰ دست انواع لباس زنانه خارجی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیون تومان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: اتوبوس حمل کننده البسه قاچاق توقیف و یک نفر در این خصوص دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ علی بخشی در ادامه از کشف مزرعه استخراج ارز دیجیتال در پاکدشت خبر داد و بیان کرد: در اجرای طرح پاک سازی مأموران دایره قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان حین گشت زنی در منطقه حصار امیر، به یک چهار دیواری که به احتمال قوی در امر استخراج ارز دیجیتال فعالیت داشت مشکوک و بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این مکان ۱۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت ادامه داد: در پرونده دیگری که مرتبط با موضوع استخراج رمز ارز‌ها بود، ماموران پلیس آگاهی شهرستان حین گشت زنی در منطقه جیتو به یک باغ مشکوک و بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این مکان ۱۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش۳۰۰ میلیون تومان کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت با تشریح پرونده دیگری مبنی بر رفع تصرف از اراضی کشاورزی در پاکدشت ، گفت: در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی با حکم دستگاه قضایی و با حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار دیگر نهاد‌های مرتبط، نسبت به تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در روستای حاجی آباد شهر فرون آباد شهرستان پاکدشت، اقدام شد.

وی افزود: در این رابطه ۱۲ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در روستای حاجی آباد تخریب و بیش از ۲ هکتار از اراضی کشاورزی به ارزش کارشناسی شده ۳ میلیارد تومان آزاد سازی شد.

سرهنگ علی بخشی ضمن هشدار به متعرضان املاک و اراضی ملی و کشاورزی تاکید کرد: پلیس با اینگونه افراد سودجو قاطعانه و قانونی برخورد خواهد کرد.