پاسخنامه کنکور سراسری ۱۴۰۰+ لینک دانلود

پاسخنامه کنکور سراسری ۱۴۰۰ برای دانلود شرکت کنندگان کنکور بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت. افرادی که سرجلسه هر یک از گروه های آزمایشی کنکور سراسری 1400 حاضر بودند، با دانلود پاسخنامه آزمون مورد نظر و مقایسه آن با جواب های خودشان، می توانند درصد هر درس را محاسبه کرده و با استفاده از نرم افزارهای تخمین رتبه از حدود رتبه خویش مطلع گردند.

کلیه داوطلبان حاضر سر جلسه آزمون سراسری هر یک از گرایش های (ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان) پس از اتمام آزمون خویش بی صبرانه منتظر دریافت دفترچه سوالات و کلید اولیه آن هستند تا با بررسی سوالات و پاسخ های خود از درصد دروس و شانس قبولی شان مطلع گردند.

سازمان سنجش به عنوان مجری برگزار کننده این آزمون هر سال چند روز پس از برگزاری کنکور سراسری، دفترچه سوالات تمامی گروه های آزمایشی را به انضمام کلید اولیه مربوطه را منتشر کرده و در دسترس داوطلبان قرار می دهد.

سازمان سنجش با این عمل، به داوطلبان حاضر سرجلسه آزمون و هم متقاضیان آزمون سال آینده کمک می کند تا با آمادگی بیشتری خود را برای سایر مراحل پیش رو آماده نمایند. به دلیل اهمیت دفترچه سوالات و کلید اولیه سوالات کنکور 1400، در ادامه این مقاله کلید سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۰ را برای متقاضیان این آزمون قرار دادیم . با ما همراه باشید!

لینک دانلود پاسخنامه کنکور سراسری ۱۴۰۰

ثبت نام کنکور سراسری هر سال در 5 گروه آزمایشی (ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان) انجام می گیرد. چند روز پس از اتمام برگزاری کنکور 1400، سازمان سنجش اقدام به انتشار پاسخ نامه کلیدی این آزمون در 5 گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان در دو دسته داخل و خارج از کشور به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjesh.org می کند. در کلید اولیه سوالات کنکور سراسری ، گزینه صحیح از میان سایر گزینه ها انتخاب شده و داوطلب می بایست گزینه انتخابی خود را با گزینه انتخاب شده در کلید سوال مقایسه نموده و براساس پاسخ های درست و نادرست خود اقدام به محاسبه درصد هر درس نماید.

کلید اولیه سوالات آزمون سراسری 1400(داخل کشور) روز دوشنبه مورخ 14 تیر ماه منتشر شد. کلید اولیه سوالات خارج از کشور، روز چهارشنبه 16 تیر ماه قابل دریافت می باشد.