جزئیاتی از مراسم تحلیف منتخبین ششمین دوره شورای شهر تهران

مراسم تحلیف منتخبین ششمین دوره شورای شهر تهران با حضور برخی از مسوولان در صحن شورای شهر آغاز شد.

در ابتدای این مراسم عیسی فرهادی ، فرماندار تهران، محسن هاشمی ، رئیس پنجمین دوره شورای شهر تهران و سید رضا تقوی، رئیس مجمع نمایندگان استان تهران سخنرانی داشتند.

فرهادی ضمن گزارشی در مورد برگزاری انتخابات اخیر در پایتخت گفت: تهران سرریز آسیب های کشور است و حتی فراتر از یک استان دیده می شود وجای دارد شورای شهر در حوزه های مختلف اجتماعی، تکدی گری و موضوع معتادان و ... اقدامات موثر را انجام دهد.

وی به امنیت پایتخت اشاره کرد و بیان داشت: تهران 120 کلانتری کمبود دارد و لازم است اقدامات مناسب در این راستا صورت گیرد.

در ادامه محسن هاشمی نیز بیان داشت: شورای ششمی ها در شرایط سخت اقتصادی و کرونایی شورا را تحویل می گیرند و ما برای دوستان آرزوی موفقیت داریم.

وی بیان داشت: در شورای پنجم سعی کردیم دستاوردهای خوبی برای پایتخت ایجاد کنیم که این دستاوردها در حوزه صیانت از ابعاد اجتماعی، محیط زیستی، حریم شهر، طرح جامع و تفصیلی بود.

هاشمی در ادامه گفت: مدیریت پنجم در تجهیز حمل و نقل عمومی کاستی‌هایی داشته است همچنین بر اساس نظرسنجی‌های مردمی رسیدگی به آلودگی هوا و حمل و نقل عمومی بیشترین درخواست را داشته که متاسفانه به دلیل کرونا بسیاری از این اهداف محقق نشد.

رئیس شورای شهر پنجم خاطرنشان کرد: از اعضای شورای ششم خواستاریم برای توسعه مترو که در طول سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی زحمت زیادی برای آن کشیده شده و بیش از نیمی از آن ساخته شده، اقدامات لازم را انجام دهند.