ورود و خروج خودروهای غیر بومی به استان تهران ممنوع است

ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز ، فیروزکوه ، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم‌اکنون تردد وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور هراز پرحجم و روان در جریان است و همچنان از ورود خودروهای غیر بومی و خروج خودروهای بومی جلوگیری به عمل می‌آید.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه پرحجم و روان در جریان است و مشکل خاصی برای تردد وسایل نقلیه مجاز از این محور وجود ندارد.

وی افزود: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم و حرم عادی و روان گزارش شده و هموطنان به سهولت از این محورها تردد می‌کنند.

کهریزی ادامه داد: گیت‌های ایست و بازرسی این فرماندهی همچنان در پنج نقطه محورهای شرق استان تهران مانند هراز و فیروزکوه و برگزاره امام رضا(ع) دائر بوده و از ورود خودروهای غیر بومی و خروج خودروها بومی جلوگیری به عمل می‌آید‌ و در صورت اصرار رانندگان برای عبور از این محورها ضمن اعمال جریمه، خودروهای آنها بازگردانده می شود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اعلام کرد: خودروهای مجاز برای تردد در‌محورها بایستی با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ و همچنین رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان مان رقم بزنند.