وضعیت آب و هوا 31 مرداد/ خیزش گرد و خاک در شرق کشور

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امشب در برخی نقاط استان مازندران، ارتفاعات در استان‌های اردبیل، زنجان، قزوین، سمنان، البرز و شرق تهران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، جنوب سیستان و بلوچستان و کرمان رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، گفت: در استان هرمزگان و جنوب فارس به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب شاهد افزایش ابر، رگبار، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم بود.

او ادامه داد: فردا یکشنبه در شمال آذربایجان غربی، مازندران، سمنان و شرق تهران در برخی نقاط کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان و ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر، رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه روز دوشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و برخی نقاط اردبیل، گیلان، مازندران، ارتفاعات زنجان، قزوین، البرز و تهران همچنین در هرمزگان، مرکز و جنوب کرمان و جنوب فارس شاهد رگبار رعد و برق خواهیم بود، بیان کرد: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در اغلب مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود.

وضعیت آب و هوا 31 مرداد/ خیزش گرد و خاک در شرق کشور

او اظهار کرد: فردا و روز دوشنبه در جنوب استان سمنان، شمال و شرق اصفهان، قم و جنوب تهران و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در نواحی شرق کشور به ویژه منطقه زابل افزایش سرعت باد در برخی نقاط و احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

پیش بینی خیزش گرد و خاک به علت افزایش سرعت باد در جنوب غرب کشور

کارشناس هواشناسی تاکید کرد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه خیزش گرد و خاک به علت افزایش سرعت باد در جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست.

ضیائیان درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: فردا آسمان تهران ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد خواهد بود و بیشترین دمای تهران ۳۴ درجه و کمترین آن ۲۶ درجه خواهد شد.