ممنوعیت تردد لغو می‌شود

سرهنگ هادی عبادی در ساری با بیان اینکه محدودیت منع تردد در ورودی استان امشب به پایان می‌رسد، اظهار داشت: محدودیت‌هایی‌ که قبل از اجرای طرح منع تردد اجرایی می‌شد از امشب ادامه‌ می‌یابد.

 فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه در طرح محدودیت ترد ، خودروهای‌ با پلاک‌ غیر بومی دارای مجوز حق ورود دارند اما بدون مجوز در صورت تردد اعمال قانون‌ می‌شوند، افزود: در این طرح افراد بومی بدون اعمال قانون حق تردد دارند.

وی از همکاری خوب هم‌میهنان در اجرای طرح منع تردد جاده‌ها خبر داد و تصریح کرد: همکاری هم استانی‌ها در این طرح ضعیف است و پایان هفته تردد و ترافیک سنگینی را در جاده‌های‌ استان به سمت ییلاقات شاهد هستیم که موجب زحمت عوامل پلیس راه و نیروی انتظامی می‌شوند.

ممنوعیت تردد لغو می‌شود

سرپرست پلیس راه مازندران تعداد خودروهای برگشت داده شده به مبدا در ورودی‌های استان از ۲۴ مرداد را ۲۴ هزار و ۵۵۰ خودرو اعلام و خاطرنشان کرد: ۱۹ هزار و ۸۵۲ دستگاه خودرو نیز تا دیروز اعمال قانون شدند.

سرهنگ عبادی افزود: طرح منع تردد ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌یابد و بلافاصله عوامل پلیس راه و نیروی انتظامی طرح محدودیت تردد را در ورودی‌های مازندران به دلیل قرمز بودن شرایط کرونا استان آغاز می‌کنند.