روغن خراطین برای صورت مفید است؟

یکی از دغدغه‌های بسیاری از خانم‌ها که صورت لاغر و استخوانی دارند چاقی صورت می‌باشد و برای این کار ممکن است روش‌های مختلفی را امتحان کنند. اگر شما نیز جزء این افراد هستید خبر خوب این است که می‌توانید از روغن خراطین برای چاقی صورت استفاده کنید.

هرچند این روغن در صورت عدم رعایت رژیم غذایی مناسب برای شما معجزه نمی‌کند اما در صورت مصرف مواد غذایی سالم و مغذی تأثیر شگفت‌آوری بر گونه‌ها و صورت شما خواهد داشت.

روغن خراطین روغنی کاملاً طبیعی و دارای خواص حجم‌دهندگی فوق‌العاده می باشد. از این روغن از قدیم الایام برای درمان بیماری‌های پوستی، درمان مشکلات جنسی در آقایان و حجم‌دهندگی اعضای بدن استفاده می‌شده است و در طب سنتی و طب نوین کاربردهای گسترده‌ای دارد. در صورتی که از روغن خراطین اصل استفاده کنید می‌توانید شاهد مزایای بی‌شماری باشید.

روغن خراطین

طرز تهیه روغن خراطین

روغن خراطین از یک نوع کرم خاکی به نام "ایزینیا فتیدا" استخراج می‌شود. این روغن در لابراتوارهای مجهز و پیشرفته داروسازی تهیه می‌شود و محصولی بی‌نظیر و منحصر به‌فرد است. این روغن هم‌اکنون در سراسر دنیا در حال تولید و عرضه بوده و نتایج حاصل از استفاده از روغن خراطین در حجم‌دهندگی اعضای بدن بر همگان ثابت شده است و به عنوان روغن افزایش سایز در کل دنیا شناخته می‌شود.

روغن خراطین برای صورت

جهت تهیه روغن خراطین برای هر 60 سی‌سی روغن خالص تعداد 10 عدد کرم خاکی تهیه نمایید. برای تهیه روغن زالو هم برای هر 60 سی‌سی روغن خالص تعداد 6 عدد زالو لازم خواهد بود. جهت درست کردن روغن خراطین یا روغن زالو به 60 سی‌سی هم روغن کنجد یا روغن زیتون نیاز می‌باشد.

*افزایش جریان خون صورت:

یکی از خواص شگفت انگیز روغن خراطین زالو، افزایش جریان خون در ناحیه صورت می‌باشد. در واقع با ماساژ با روغن خراطین زالو، جریان خون در ناحیه صورت بهبود پیدا می‌کند و اگر در ماساژ صورت مداومت و تکرار داشته باشیم‌، می تواند باعث پر شدن صورت در مدت زمانی کوتاه شود. نکته ای که باید همواره افراد به آن توجه داشته باشند، این است که شرط حجم‌دهی صورت با روغن خراطین، اصل بودن آن و استفاده درست از آن می‌باشد. درصورتی که روغن خراطین اصل نباشد، علاوه براینکه هیچ تأثیری روی صورت شما نخواهد داشت، بلکه عوارضی نیز به همراه خود دارد. لذا تهیه این روغن از برند معتبر و دارای گارانتی خیلی مهم است.

*روش صحیح ماساژ صورت با روغن خراطین

برای ماساژ با روغن خراطین برای چاقی صورت ابتدا صورت خودتان را با یک شوینده مناسب پوستتان کاملاً شسته و تمیز کنید. این کار باعث می‌شود منافذ پوست بازشده و به‌خوبی روغن را جذب کنند. سپس مقدار مناسبی روغن در قسمت‌های مختلف صورت بزنید. حالا شروع کنید با نوک انگشتانتان به‌آرامی و به شکل دورانی (دایره‌های کوچک) پوستتان را ماساژ دهید. این کار را تا زمانی که احساس گرما به شما دست دهد انجام دهید.

زمانی که کمی صورتتان قرمز شد نشان‌دهنده افزایش جریان خون می‌باشد. معمولاً 10 دقیقه ماساژ برای رسیدن به این مرحله کافی است. بعد از اتمام کار با پارچه‌ای خیس شوک سرمایی روی پوست ایجاد کنید. این کار باعث می‌شود علاوه بر چاقی، پوستتان حسابی جوان و شاداب شود. روزانه یک بار این کار را انجام دهید تا به نتیجه دلخواه برسید.