تشکیل کارگروه مشترک بین پلیس و شهرداری

 علیرضا زاکانی شهردار تهران در جلسه با فرمانده انتظامی تهران بزرگ و روسای پلیس پایتخت اظهار کرد:هدف ما این است که شهر تهران به یک الگو در ابعاد مختلف تبدیل شود و تحول در نرم افزار و سخت افزار و درکالبد شهر رخ دهد و نیازمند به همیاری، هم فکری و هم افزایی دستگاه‌های مختلف هستیم تا ایده آلی که دست یافتنی هم هست محقق شود.

وی ادامه داد: نقش ناجا برای کمک به شهرداری برای دستیابی به اهداف شهرداری متمایز و برجسته است. بحث‌هایی شد تا در حوزه‌های مشکلات اجتماعی، ساخت و ساز‌ها و حریم‌ها و ترافیک و حمل و نقل تا یک شرایط مطلوبی را ایجاد کنیم. این همفکری و همکاری از گذشته بوده، ولی می‌خواهیم که تشدید شود. این اقدامات برای این است تا با مشارکت مردم، خدمت بهتری را داشته باشیم.

تشکیل کارگروه مشترک بین پلیس و شهرداری

شهردار تهران گفت:بنا شد تا کارگروه مشترکی ظرف ۲۰ روز شکل بگیرد تا با افق بالاتری خدمت به مردم را انجام دهیم. شهرداری امروز شهر را برای مردمانش می‌خواهد و مسئولیت‌های اجتماعی در کنار دیگر مسئولیت‌ها انجام خواهد مثلا اگر تعدادی از شهروندان به دلایل مختلفی به سر می‌برند، توجه به خانواده‌های آن‌ها وجود داشته باشد و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری در کنار دیگر دستگاه‌ها این کار را انجام دهد از دیگر مسئولیت‌های شهرداری در کنار دیگر دستگاه‌ها رسیدگی به کودکان کار، زباله گرد‌ها و دیگران است.