معرفی ترندهای انواع مدل گوشواره طلا در پاییز ۱۴۰۰

اگر اهل جدیدترین ترند‌های مدل گوشواره طلا باشید جهت خرید گوشواره طلا برایتان مهم است که از جدیدترین ترند‌های مدل گوشواره طلا باخبر شوید. واقعیت این است که بدون یک جفت گوشواره هیچ سبک و استایلی کامل نیست. چه مدل‌های حلقه‌ای، چه گوشواره‌های آویزان و چه مدل‌های میخی و مدل‌های دیگری در سلیقه شما باشد، طیف گسترده‌ای از انواع گوشواره‌های متناسب با استایل شما وجود دارد که می‌تواند توجه شما را جلب کند. ما می‌خواهیم مطمئن شویم کسانی که طرف‌دار مدل‌های ترند و سبک‌های جدید هستند، از آخرین طرح‌های محبوب سال بی‌خبر نمی‌مانند. اگر شما هم جزء این دسته هستید و می‌خواهید همیشه و در هر شرایطی شیک و باسلیقه به نظر برسید، پس این مطلب برای شماست:

 

جدیدترین گوشوار‌های ۱۴۰۰

از گوشواره‌های حلقه‌ای گرفته تا گوشواره‌‌های آویز، جدیدترین طرح‌ها و مدل‌ها وارد بازار شده‌اند. شاید در ظاهر شکل گوشواره‌ها شبیه مدل‌هایی باشد که پیش‌ازاین دیده‌اید یا استفاده کرده‌اید، اما جزئیات آنها آن‌قدر خاص و قابل‌توجه است که می‌توانند رضایت شما را جلب کنند. نگاهی به برخی از جدیدترین و محبوب‌ترین مدل گوشواره طلا داشته باشید:

گوشواره مدل حلقه‌ای آویز دار

گوشواره‌های حلقه‌ای بین ترندهای گوشواره جدید نیستند اما امسال حلقه‌های سبک‌تر لوله‌ای، باعث شده تا سبک جدید‌تری از این گوشواره‌ها معرفی شوند. دیگر خبری از گوشواره‌های حلقه‌ای نازک نیست؛ بلکه قرار است این بار با گوشواره‌های حلقه لوله‌ای غافلگیر شوید و استایل خاص خود را بسازید. گول ظاهر آنها را نخورید! این گوشواره‌‌ها مثل یک پر سبک هستند و به‌راحتی می‌توانند ظاهری شیک و راحت برای شما بسازند. فقط کافی است کمی سلیقه به خرج دهید و از مدل‌های متنوع آن استفاده کنید.

یکی از افراد مشهوری که در پاییز ۱۴۰۰ (۲۰۲۱) سراغ این سبک از گوشواره‌‌ها رفته است تا استایل خود را بسازد، جنیفر لوپز است. گوشواره‌ حلقه ای طلا برای پوشیدن با لباس‌های روزمره و لباس‌های مجلسی و مهمانی کاملاً مناسب هستند. می‌توانید آنها را در هر دو موقعیت استفاده کنید و خیالتان راحت باشد همچنان همه چیز سر جای خود است!

بعضی از جدیدترین مدل‌های این گوشواره‌ها، گوشواره مدل دو حلقه مروارید، مدل حلقه‌ای آویز و مدل حلقه‌ای چشم مروارید است.

71

گوشواره مرواریدی

چه کسی است که زیبایی بی‌نظیر و ظرافت مروارید را نداند! یکی از جدید‌ترین طرح‌هایی که در ترند انواع مدل گوشواره طلا دوباره جای خود را بازکرده است، به‌روزرسانی‌هایی است که در طرح‌های گوشواره مرواریدی دیده می‌شود. گوشواره‌های مدرن مروارید از اشکال و رنگ‌های منحصر‌به‌فرد تا طراحی‌های جالب و سنتی، طرحی است که در مد جدید گوشواره‌ها مورد استقبال قرار گرفته است.

اگر دنبال مدل‌های جدید می‌گردید که علاوه بر طرح زیبا، درخشش مروارید هم در آن چشمگیر باشد، احتمالاً گوشواره طلا مدل آویز مروارید، گوشواره طلا مدل پیچک مروارید و مدل اشک مروارید جزء پیشنهادهای خوبی باشند. نگاهی به گوشواره‌های بیشتر مرواریدی در سایت فروشگاه تریص بیندازید تا طرح‌های بیشتری را هم ببینید.

گوشواره‌های رنگارنگ

به مجموعه گوشواره‌های تابستانی یا پاییزی خود رنگ بدهید! گوشواره‌های رنگی یکی از بهترین گزینه‌هایی است که برای استفاده کردن در فصل‌هایی مثل پاییز توصیه می‌شود. چرا؟ خب طبیعت زیباترین و حیرت‌انگیز‌ترین رنگ‌ها را به خودش می‌گیرد، از هر رنگی که تصور کنید می‌توانید در فصل‌هایی مثل پاییز و تابستان ببینید. پس چرا ما از این زیبایی طبیعی و تحسین‌برانگیز طبیعت الهام نگیریم! گوشواره‌های رنگارنگ جزء معروف‌ترین ترندهای انواع مدل گوشواره طلا هستند. رنگ‌هایی مثل صورتی، آبی، سبز و موارد دیگر که با سرد شدن هوا می‌توانند در کنار استایل‌های پاییزی شما، جذابیت ظاهری‌تان را دوچندان کنند.

گوشواره سنگ اتمی مدل آویز عشق با سنگ‌های صورتی، گوشواره آویز گوی و پولک بنفش و مدل‌های رنگارنگ دیگری که در سلیقه و علایق شما قرار دارند، انتخاب بسیار خوبی است!

گوشواره‌های مجسمه‌سازی

انتظار می‌رود محبوبیت جواهرات فلزی با طرح‌ها و اشکال هندسی و مجسمه‌سازی در ترند گوشواره‌های پیش رو، افزایش داشته باشد. گوشواره‌هایی که با اشکال هندسی منحصر‌به‌فرد ساخته شده‌اند، به‌خاطر الگوها و شکل‌های خاص آنها قابل‌توجه هستند. مثل یک مجسمه کوچک، سردیس مینیاتوری یا هر طرحی مشابه این مدل‌ها که جذابیت بصری متفاوتی دارند. می‌توان از این مدل گوشواره‌ها همراه با هر سبک و استایلی که دوست دارید استفاده کنید. مدل‌های شیک‌تر، ظریف‌تر و کارشده‌تر مطمئناً یک انتخاب خوب برای استفاده در مهمانی و موقعیت‌های خاص است. طرح‌های سبک‌تر و راحت‌تر هم برای ساختن یک استایل روزانه کژوال بسیار مناسب‌‌اند.

گوشواره‌های ناهماهنگ

اگر از آن دسته افراد هستید که حساسیتی روی تقارن ندارید و برعکس، دوست دارید یک سبک تکرار نشده و عجیب را تجربه کنید؛ گوشواره‌های ناهماهنگ برای شما است! این مدلی است که در طرح‌های سال جدید، بسیار قابل‌توجه بوده است. درحالی‌که یک سبک غیرمنتظره و شجاعانه است اما ممکن است برای همه سبک‌ها، سلیقه‌ها و استایل‌ها گزینه خوبی نباشد. اگر فکر می‌کنید دوست دارید برای یک‌بار هم که شده، جسارت بیشتری در ظاهر خود، به‌خصوص زیورآلات و گوشواره به خرج دهید، گوشواره‌های ناهماهنگ را امتحان کنید. این گوشواره‌ها معمولاً یک لنگه آن با لنگه دیگر گوشواره متفاوت است؛ یکی مدل آویز است، یکی حلقه یا یکی میخی است و دیگری حلقه‌ای و همین‌طور مدل‌های دیگر که با یکدیگر ترکیب می‌شوند. حتی این ترکیب و ناهماهنگی را در رنگ گوشواره‌ها هم می‌توانید پیدا کنید.

گوشواره‌های آسمانی

بسیاری از مردم خود را مجذوب جواهرات آسمانی می‌دانند. چه به‌خاطر جذابیت عجیب‌وغریب و بازیگوش آنها و چه ارتباط ظاهری آن با جهان و عظمت فراتر از آن! ماه و ستارگان از جمله نمادهای محبوبی است که در طراحی جواهرات آسمانی استفاده می‌شوند و می‌توانند با هر سبک و استایل جلوه داشته باشند.

گوشواره دو حلقه

سعی کنید بافت‌‌ها را مخلوط کنید تا ظاهر منسجمی داشته باشید. ظاهری که هنوز از نظر بصری جالب و تازه است و درعین‌حال کمی حال و هوای جوانی را هم در استایل شما زنده‌تر می‌کند. یکی از گزینه‌هایی که می‌تواند برای مخلوط کردن بافت‌ها یا ساختن یک ظاهر جوان‌پسندتر مورداستفاده واقع شود، گوشواره دو حلقه است. گوشواره‌های دو حلقه معمولاً از آن مدل گوشواره‌هایی هستند که هر دو سوراخ آنها در یک نرمه گوش زده می‌شود و به فاصله بسیار کمی از هم قرار دارند!

گوشواره‌های زنجیره‌ای

روند جواهرات زنجیره‌ای چندتایی، سبکی بود که واقعاً در سال ۲۰۲۰ بسیار موردتوجه قرار گرفت. امسال اما این طرح از گردنبند و دستبند فراتر رفته و به گوشواره رسیده است. این گوشواره‌ها هم جزء بهترین طرح‌هایی است که طراحان طلا و جواهر آن را در مجموعه‌های جدید خود به بازار معرفی کرده‌اند.

72

گوشواره‌های لوستری الماس

الماس به‌اندازه کافی آن‌قدر زیبا و چشم‌نواز است که بتواند دیدن آن شما را سر ذوق و شوق بیاورد! حالا فکر کنید همین الماس را در یک‌رشته ظریف و نازک زنجیره‌ای، کنار هم چیده‌اند و زیبایی آن را چندین برابر کرده‌اند. گوشواره‌‌های لوستری الماس یکی از طرح‌های درخشانی بود که در سال ۲۰۲۱ ارائه شد و به‌سرعت توانست طرف‌داران زیادی پیدا کند.

اگر در انتخاب بهترین و جدید‌ترین گوشواره برای خود یا شخص دیگری که می‌‌خواهید به او هدیه بدهید، به کمک نیاز دارید، همین حالا می‌توانید وارد سایت فروشگاه تریص شوید، از بین تنوع مختلف و رنگارنگ انواع مدل گوشواره طلا، طرح و مدل موردعلاقه خود را پیدا کنید و بخرید! با خیال راحت می‌توانید بعد از خرید آنلاین گوشواره طلا، مرسوله خود را به آدرسی که در سایت ثبت کرده‌اید، دریافت کنید و اگر نیاز به تعویض یا عودت کالا داشتید، با واحد پشتیبانی تریص برای عودت کالا در تماس باشید.