تاثیر بی نظیر دمنوش در درمان میگرن + جزئیات

اگر تا به حال سردرد میگرنی داشته اید، می دانید که چقدر می تواند سخت باشد. سردرد کوبنده. حساسیت به نور. خوشبختانه، انواع مختلفی از چای برای میگرن وجود دارد که می تواند به کاهش علائم کمک کند. 

شش دمنوش برای درمان سردرد میگرنی (درمان خانگی میگرن)

1. درمان میگرن با دمنوش زنجبیل

چای ریشه زنجبیل به دلیل فواید سلامتی از جمله تسکین ناراحتی معده مشهور است. این چای می تواند با درمان علائم همراه با سردرد شدید به مبتلایان به میگرن کمک کند. چای زنجبیل یک درمان طبیعی رایج برای حالت تهوع است که یکی از علائم سردردهای میگرنی است. زنجبیل به تسکین ماهیچه های تحریک شده معده که می تواند باعث گرفتگی و ناراحتی معده شود، کمک می کند. این چای همچنین دارای خواص ضد التهابی است که به کاهش التهاب در رگ های خونی کمک می کند که می تواند باعث درد معده و سردرد شود.

تاثیر بی نظیر دمنوش در درمان میگرن + جزئیات

مطالعه منتشر شده در Phytotherapy Research نشان داد که نوشیدن دمنوش زنجبیل ممکن است یک درمان موثر سردرد میگرنی باشد. این مطالعه شامل 100 شرکت کننده در یک کارآزمایی بالینی تصادفی double-blind بود. به بیماران پودر زنجبیل سوماتریپتان داده شد - دارویی که برای درمان میگرن، سردردهای تنشی و سردردهای خوشه ای استفاده می شود. محققان دریافتند که زنجبیل به اندازه داروهای تجویزی در درمان سردرد دو ساعت پس از شروع موثر است.

2. درمان میگرن با دمنوش فیورفیو (داروی گیاهی میگرن)

فیور فیو یک گیاه است که از دیرباز برای اهداف دارویی در سراسر جهان استفاده می شده است. این چای دارای طعم کمی تلخ است. به گفته The Migraine Trust، فیورفیو یک داروی گیاهی محبوب برای جلوگیری از شروع سردردهای میگرنی است.

یک مرور سیستماتیک که در Pharmacognosy Review منتشر شد، اثرات فیورفیو را در پنج کارآزمایی بالینی شامل 343 بیمار بررسی کرد. محققان در سه مورد از آزمایش‌ها، پیشرفت‌های قابل‌ توجهی در مبتلایان به میگرن پیدا کردند. هنگامی که صحبت از تسکین میگرن می شود، محققان به مواد فعال از جمله لاکتون های سسکوی ترپن و فلاونوئیدها اشاره می کنند.

3. درمان خانگی میگرن با چای نعناع فلفلی

چای نعناع فلفلی و روغن نعناع داروهای طبیعی محبوب برای تسکین درد و ناراحتی معده هستند - دو علامت مرتبط با میگرن. ماده فعال چای نعناع منتول است. این ترکیب مزه گس و خنک کننده ای را ارائه می دهد و همچنین به کاهش التهاب که می تواند باعث سردرد تنشی و درد شود کمک می کند. به گفته Migraine، استفاده از روغن نعناع به صورت موضعی روی پیشانی می تواند به کاهش سردرد سینوسی یا درد ناشی از میگرن کمک کند.

بیشتر تحقیقات تسکین درد در مورد نعناع بر روی سندرم روده تحریک پذیر متمرکز شده است. با این حال، یک مطالعه منتشر شده در Schmerz نشان داد که روغن نعناع ممکن است موثرتر از دارونما در چندین مطالعه کنترل شده باشد. کارشناسان بر این باورند که این فواید ممکن است به مخلوط چای نعناع نیز تعبیر شود، اما تحقیقات بیشتری برای ایجاد ارتباط مورد نیاز است.

4. درمان خانگی میگرن با چای بابونه

وقتی صحبت از آرامش به میان می آید، بابونه یک منبع بی پایان است. این چای یک چای بسیار محبوب برای قبل از خواب است و می تواند به کاهش اضطراب و استرس ناشی از حملات میگرن کمک کند. یکی از شناخته شده ترین دمنوش های تسکین دهنده است و می تواند درد میگرن را تسکین دهد.

محققان یک فرضیه پزشکی را منتشر کردند که اثرات بابونه را بر سردرد میگرنی پس از بررسی بالینی بررسی کرده است. محققان دریافتند که بابونه به طور مستقیم برای تعدیل فعالیت های سیستم عصبی برای کاهش علائم میگرن عمل می کند. بابونه هورمون های استرس را مهار می کند و فعالیت GABA را افزایش می دهد که به بهبود خلق و خو و ایجاد آرامش کمک می کند. مطالعه دوم نشان داد که ترکیبات بابونه شامل کامازولن و پارتنولید هر دو به عنوان NSAID های طبیعی برای کاهش التهاب و درمان میگرن حاد عمل می کنند.

برای تسکین سردرد، به سادگی گل های بابونه تازه را به آب جوش اضافه کنید و به مدت 5 تا 10 دقیقه دم کنید. از طرف دیگر، چای بابونه مصری یا چای نعنای اسلیپی تایم را برای آرامش و کاهش سردرد با بابونه انتخاب کنید.

5. درمان خانگی میگرن با چای سبز

چای سبز یک چای واقعا خوشمزه است که فواید آن برای سلامتی بسیار شناخته شده است. یک عنصر اصلی در صنعت کاهش وزن است زیرا ترکیبات موجود در چای سبز به تسریع چربی سوزی کمک می کند. این چای همچنین به دلیل غلظت بالای آنتی اکسیدان، یک چای سم زدای محبوب است. چای سبز ممکن است با افزایش سلامت کلی به درمان علائم میگرن کمک کند.

یک بررسی سیستماتیک منتشر شده در مجله درد سردرد نشان داد که چای سبز به بهبود خلق و خو و افزایش هوشیاری کمک می کند. محققان استدلال کردند که این اثرات ممکن است به "تأثیر بر بهبود علائم سردرد" نیز کمک کند. هنگامی که صحبت از این فواید سلامتی می شود، محققان به مقدار ملایم کافئین موجود در چای سبز اشاره می کنند.

6. درمان میگرن با چای پوست درخت بید

پوست درخت بید یک درمان موثر درد است که می تواند به کاهش سردردهای میگرنی کمک کند. مطالعه منتشر شده در Phytotherapy Research نشان می دهد که این پوست از زمان های قدیم برای التیام درد استفاده می شده است. محققان از این مطالعه برای تجزیه و تحلیل تحقیقات موجود و آزمایشات بالینی استفاده کردند که اثرات پوست درخت بید را بر تسکین سردرد نشان می دهد. محققان دریافتند که ثابت شده است که پوست درخت بید درد کمر را تسکین می دهد و ممکن است به درد آرتروز نیز کمک کند.

تحقیقات نشان می دهد که چای پوست درخت بید آنقدر قوی است که بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند آن را با داروهای مسکن بدون نسخه مانند آسپرین مخلوط نکنید. همچنین اگر از داروهای رقیق کننده خون یا داروهای اختلالات قند خون استفاده می کنید، متخصصان توصیه می کنند از مصرف این چای خودداری کنید.