درگیری قاچاقچیان مسلح با مرزبانان در شرق کشور/ بیش از یک تن انواع موادمخدر کشف شد

 سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان موادمخدر برای ورود به خاک کشور دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان مشخص و مرزبانان هنگ مرزی سراوان در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با استقرار کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و موفق شدند، محموله موادمخدر را کشف کنند.

سردار گودرزی تصریح کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند موادمخدر را در فرصتی مناسب وارد کشور کنند به محض مشاهده مرزبانان، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده و مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کردند.

درگیری قاچاقچیان مسلح با مرزبانان در شرق کشور/ بیش از یک تن انواع موادمخدر کشف شد

وی افزود: به علت حجم زیاد آتش همرزمانم، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته و پس از ساعتی درگیری مسلحانه، عرصه را بر خود تنگ دیده و با برجا گذاشتن محموله موادمخدر از محل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: در این عملیات یک تن و ۹۰ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل یک تن و ۴۰ کیلوگرم تریاک و ۵۰ کیلوگرم حشیش از قاچاقچیان کشف کردند.