در رشت کجا را ببینیم؟

یکی از زیباترین و سرزنده‌ترین شهرهای ایران، رشت است. که هروقت اسمش را می‌شنویم یاد میدان شهرداری و باران‌هایش می‌افتیم. اما در رشت کجاها را باید دید؟ در این مطلب درباره جاهای دیدنی رشت نوشته‌ایم و از راهی آسان و سریع برای خرید بلیط اتوبوس برایتان گفته‌ایم.میدان شهرداری رشت

 

این میدان که یادگار قاجار است و یکی از اولین جاهایی است که هر مسافری از آن بازدید می‌کند. این میدان از یک طرف به سبزه میدان و از طرفی دیگر به بازار رشت راه دارد. برج ساعت میدان شهرداری، به عنوان نماد شهر رشت شناخته می‌شود.

بازار رشت

شاید یکی از جذاب‌ترین مکان‌ها، بازارهای شمالی باشد. در بازار رشت می‌توان هر چیزی را پیدا کرد؛ از میوه و سبزیجات تا ماهی‌هایی که تازه صید شده‌اند را می‌توانید در بازار رنگارنگ رشت ببینید و بخرید.

سبزه میدان

یکی از قدیمی‌ترین مکان‌های شهر رشت سبزه میدان است. جایی که هم می‌توانید روی نیمکت‌های آن بنشینید، قدم بزنید و از هوای خوب لذت ببرید، و یا به سراغ مغازه‌ها و اغذیه‌فروشی‌های اطراف آن بروید.

کوچه‌های رشت

رشت هم مانند بسیاری از شهرها، خانه‌هایی قدیمی و زیبا در کوچه‌هایش دارد. محله ساغریسازان رشت، مغازه‌های قدیمی و کوچه‌های باریکی دارد که قدم زدن در آنها برای برخی از مسافران و گردشگران می‌تواند جالب باشد.

باغ محتشم و عمارت کلاه فرنگی

این باغ را به عصر ناصری نسبت می‌دهند که عمارت زیبایی را در داخلش جای داده. قدم زدن در قدیمی‌ترین پارک رشت در یک عصر پاییزی یا بهاری، می‌تواند خاطره‌ای به‌یادماندنی از سفر را برایتان رقم بزند.

خرید بلیط اتوبوس رشت

یکی از راه‌های پرطرفدار سفر رشت، سفر زمینی و با اتوبوس است. امروزه برای خرید بلیط اتوبوس تهران رشت، نیازی به خرید حضوری بلیط اتوبوس در ترمنیال‌ها نیست. و به راحتی و چند کلیک، می‌توانید در اسنپ‌تریپ صندلی مورد نظرتان را در اتوبوس انتخاب و با بهترین قیمت خریداری کنید.

برای خرید بلیط اتوبوس رشت تهران، بر روی گزینه «انتخاب» کلیک کنید. پس از آن باید صندلی خود را انتخاب و اطلاعات شخصی مسافر و مسافران را وارد کنید. بعد از بررسی قوانین کنسلی و اطلاعات وارد شده، نوبت به مرحله پرداخت می‌رسد. پس از انجام تمام این مراحل، خرید آنلاین بلیط اتوبوس رشت در اسنپ‌تریپ کامل می‌شود. اسنپ‌تریپ، خدمات پشتیبانی 24 ساعته را در 7 روز هفته دارد. و با عضویت در خبرنامه، از پیشنهادات ویژه و تخفیف‌های اسنپ‌تریپ برای رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما، بلیت اتوبوس مطلع می‌شوید.