اقدامات کارگران خدمات شهری به شهروندان اطلاع‌رسانی شود/ رسانه ها نقاط قوت تلاش کارگران خدمات شهری را به شهروندان نشان دهند

مهدی پیرهادی در جریان تقدیر از کارگران حوزه خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۹ تهران با تاکید بر تلاش های شبانه روزی کارگران، تاکید کرد: کارگران خدمات شهری مهمترین فعالیت در شهرداری ها را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه فعالیت زحمت کشان در این حوزه قابل تقدیر است، گفت: کارگران خدمات شهری با شهروندان به طور روزانه در ارتباط هستند و شایسته است که شهروندان از نوع تلاش های آنها مطلع باشند.

اقدامات کارگران خدمات شهری به شهروندان اطلاع‌رسانی شود/ رسانه ها نقاط قوت تلاش کارگران خدمات شهری را به شهروندان نشان دهند

پیرهادی، ارایه خدمات مختلف از جمله نظافت شهر، رفت و روب، نگهداشت فضای سبز و ... از سوی این کارگران را مهم تلقی کرد و افزود: مردم در جریان این حجم از اقدامات نیستند و برغم تلاش روابط عمومی ها، هنوز نتوانستیم آن حجم از فعالیت را به گوش شهروندان برسانیم.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه تلاش ها و خدمات به گوش مردم رسانده شود، اظهار داشت: رسانه ملی و سایر رسانه ها در حوزه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به ویژه در حوزه تلاش های  متعدد مدیریت شهری ورود جدی داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: هر چند نقاط ضعف باید دیده شود اما نقطه قوت را مورد توجه قرار دهیم تا شاهد رشد در این حوزه باشیم .