لزوم تعیین تکلیف ٥٠٠ پلاک ثبتی در منطقه ١٨ تهران

مهدی پیرهادی عضو شورای شهر تهران در سی امین جلسه علنی شورا در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: با همکاران خود در کمیىسین سلامت در روز گذشته بازدیدی از منظقه ١٨ داشتیم، این منظقه ٧ ناحیه و ١٨ محله دارد و سرانع فضای سبز ان متوسط است، تکمیل خیابان‌های سپیده شمالی و طالقانی مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: سد معبر در محله فردوس مشاهده می‌شود که باید هرچه سریعتر رسیدگی شود، پل عابر در تقاطع شهید غفاری به صورت مکانیزه باید باشد تا سالمندان عبور کنند، در محله صاحب الزمان فضای عمرانی باید بهبود پیدا کند همچنین لازم است ٥٠٠ پلاک تعیین تکلیف شوند و از شهردار می‌خواهم به این موضوع ورود پیدا کند.

عضو شورای شهر تهران گفت: شن چاله مجاور رودخانه کن وجود دارد که انگار دره است و بین ٥٠ الی ٩٠ متر ارتفاع دارد، شامل ٢٩١ هکتار است و خطرات زیادی دارد. اگر این شن چاله ریزش پیدا کند، ساختمان‌های مجاور دچار آسیب می‌شوند.

لزوم تعیین تکلیف ٥٠٠ پلاک ثبتی در منطقه ١٨ تهران

پیرهادی تاکید کرد: نهاد‌های مربوطه باید به این مکان رسیدگی کنند و هیچ اقدام مؤثری صورت نگرفته است، همچنین یکی از گاراژ‌های پرخطر در محله صاحب الزمان گاراژ نوجوانی است که موجب بروز حریق و آتش سوزی می‌شود و مزاحمت‌های صوتی برای مالکان ایجاد کرده است.