امدادرسانی به 200 خودروی گرفتار در برف

مرتضی زمانپور امروز در شهرکرد گفت: تاکنون در شهرستان کوهرنگ ۱۲۳ میلی‌متر بارندگی را شاهد بوده‌ایم و ارتفاع برف در گردنه چری، شاه منصوری، تاراز و عسل‌کشان به بیش از یک متر رسیده است، اما در حال حاضر ۸ سانتی‌متر برف در شهر چلگرد موجود است.

فرماندار شهرستان کوهرنگ با اشاره به مسدود شدن جاده عسل‌کشان و بازگشایی راه ارتباطی هفت روستا در منطقه لبد افزود: بعد از بارش‌ها محورهای فریدن و لرستان بازگشایی خواهد شد.

شرایط زلزله‌زدگان خوب است

زمانپور با اشاره به اینکه وضعیت زلزله‌زدگان خوب است، بیان کرد: همه اسکان داده شدند و بازسازی و تخریب نیز در حال انجام است که تاکنون ۲۱۷ مورد تخریب انجام شده اما فعالیت ساخت و ساز با این شرایط جوی فعلاً تعطیل شده است.

امدادرسانی به 200 خودروی گرفتار در برف

مدارس شهرستان فردا تعطیل است

وی با بیان اینکه تمامی مدارس شهرستان کوهرنگ فردا تعطیل است و آموزش از طریق برنامه شاد انجام می‌شود، گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ خودرو در مسیر شهرستان کوهرنگ در راه مانده‌اند که توسط هلال احمر و راهداری امدادرسانی شدند.

فرماندار شهرستان کوهرنگ افزود: پیش‌بینی لازم برای اسکان موقت در راه ماندگان انجام شده بود اما تاکنون مورد استفاده قرار نگرفته و با بازگشایی مسیر مسافران به راه خود ادامه دادند.