وزیر بهداشت: ایران اسلامی در مقابله با کرونا روسفید شده است / تبدیل به قدرت تولید واکسن جهان شده ایم

دکتر بهرام عین‌اللهی  وزیر بهداشت و درمان و آموزش علوم پزشکی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از یک شرکت بزرگ تولید داروهای نوترکیب در شهرک دارویی برکت شهرستان ساوجبلاغ استان البرز افزود: کرونا در دنیا علی رغم همه مشکلاتی که ایجاد کرد قدرت های واقعی کشور ها را نشان داد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش علوم پزشکی افزود: کرونا قدرت های واقعی را نشان داد و برخی کشور ها که در زمینه مقابله با کرونا ادعا داشتند امروز در مقابل این ویروس سرخم کرده اند و قدرت اصلی خودشان را نشان دادند.

عین اللهی گفت: کشور ما در دهه های اخیر به ویژه در هشت سال دفاع مقدس قدرت خود را نشان داده است و دشمنان نتوانستند یک وجب از خاک ایران اسلامی را از دست فرزندان این مرز و بوم بگیرند.

وی تاکید کرد که در مبارزه با کرونا کشور ما در عرصه های مختلف رو سفید شد زیرا دانشمندان و جهادگران ما پا به عرصه گذاشتند و خودنمایی کردند؛ آن هم در زمانی که در تحریم های ناجوانمردانه به سر می بریم.

وی اظهار داشت : در اوج تحریم ها به شعار «ما می توانیم » عملی شد و به کل جهان نشان دادیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش علوم پزشکی افزود: در ایام کرونا هیچ مریضی روی زمین نماند و از بیمارستان رد نشد ؛ این موضوع در کشور ما نشان دهنده ی قدرت بالای مردم است که باعث رشد این قدرت شده اند.

وی گفت: در تولید لوازم بهداشتی و لجستیک شرکت دارویی برکت خوش درخشید و کارهای بزرگی در این مرکز انجام داده است.

عین اللهی افزود: بزرگترین راه جلوگیری از کرونا واکسیناسیون است که امروزه با تلاش دانشمندان و محققان در گروه دارویی برکت شعار «ما می توانیم» تحقق پیدا کرده است.

وزیر بهداشت: ایران اسلامی در مقابله با کرونا روسفید شده است / تبدیل به قدرت تولید واکسن جهان شده ایم

تبدیل به قدرت تولید واکسن جهان شده ایم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در تولید واکسن ایران اسلامی جزو ۶ اول جهان قرار داردضمن آنکه در تحقیقات انجام شده یکی از بی عارضه ترین واکسن ها واکسن کرونا برکت است.

عین اللهی بیان داشت: به همه محققان و دانشمندان گروه دارویی برکت افتخار می کنیم چون با وجودشان توانستیم ایران قوی داشته باشیم و به سربلندی برسیم.

شهرک دارویی برکت واقع در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز دارای ۵۷ واحد تولید دارو است.