اولین اسپای لوبان (Luban SPy) در عمان افتتاح شد

به نقل از اخبار هتل علی بابا شانگری-لا الحُسن مسقط، درهای چوبی معرق خود را به روی اولین اسپا Luban در عمان، بازگشایی می‌کند. شانگری-لا الحُسن، که هنوز هم اقامتگاهی فوق‌العاده برای بزرگسالان است، منظره‌ای فوق لوکس را با امکانات سفارشی برای مهمانان ویژه خود فراهم می‌کند.

پس از دوره قرنطینه و محدودیت‌های جهانی، شانگری-لا الحُسن مسقط بازگشته تا از دنیای تجربه‌های سفارشی برای علاقه‌مندان به تجمل از سراسر جهان، رونمایی کند.

شانگری-لا که از فرودگاه بین‌المللی مسقط 45 دقیقه و از مرکز شهر 20 دقیقه فاصله دارد، خلوتگاهی منحصربه‌فرد در بالای صخره عمان است که می‌توان صلح و آرامش را در آن تجربه کرد. این استراحتگاه مختص مهمانان بزرگسال بالای 16 سال است و تجربه‌ای الهام‌گرفته از اقامت محلی، امکانات رفاهی، امتیازات، و تورهای سفارشی را به مسافران علاقه‌مند ارائه می‌دهد.

از لحظه ورود به الحسن مجلل که در عربی به معنای « قلعه» است، می‌توان میراث غنی عمان را لمس کرد. این اقامتگاه برای اشاره به معماری تاریخی قلعه‌های عمانی طراحی شده است و مهمانان می‌توانند از زیبایی منحصربه‌فرد حیاط، طاق‌ها، آب نماها و درختان نخل لذت ببرند.

فراتر از باغ‌های آبی استراحتگاه، استخری با منظره دریای عمان با ساحل خصوصی 100 متری وجود دارد. مناظر وسیع و رنگ‌های آرامش‌بخش همراه با ساحل خصوصی خلیج منبع بسیار الهام‌بخش هستند. مهمانان می‌توانند روز را روی تخت‌های آفتابگیر، کابانا، یا در خلوت خود استراحت کنند. این هتل، ساحلی بی‌نهایت مجلل و فضایی فوق‌العاده آرام را تنها برای مهمانان بالای 16 سال مهیا می‌کند.

اولین اسپای لوبان (Luban SPy) در عمان

اولین اسپا Luban در عمان

شانگری-لا الحسن مفتخر است که جدیدترین تجربه‌های سلامتی مجموعه خود را معرفی کند؛ اسپا لوبان (کُندر). این اولین سالن اسپا لوبان در منطقه است، روشی متفاوت از زندگی که شما را به دنیای زیبایی، آرامش و تجمل دعوت می‌کند. لوبان (کندر) یک شهد گرانبهاست که از درخت بوسولیا در عمان گرفته می‌شود، و به دلیل خواص درمانی و زیبایی همراه با رایحه گرم و آرامش‌بخش، در سراسر جهان ارزشمند است. هزاران سال از لوبان به عنوان هدیه پادشاهان یاد می‌کردند و به اندازه طلا با ارزش بود. اسپا لوبان هم طیف بی‌شماری از تشریفات باارزش کندر عمانی را با که مهمان‌نوازی گرم عربی همراه شده، برای بدن و ذهن به ارمغان می‌آورد.

امکانات ویژه فقط برای مهمانان الحسن

سرو چای بعدازظهر روزانه، نوشیدنی پیش از غذا، پذیرایی مینی بار در اتاق و استفاده از ساحل خصوصی و امکانات استراحتگاه، از جمله مزایای ویژه این هتل هستند. مواد اولیه محلی عالی از اطراف منطقه تهیه می‌شود. از انارهای  محلی که از کوهستان دست‌چین‌ شده گرفته تا گل رز، شهد خرما و عسل عمانی، در طول سفر مهمان نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

هر بعدازظهر از مهمانان الحسن با یک چای عصرانه در تراس سلطانه پذیرایی می‌شود که مشرف به منظره دریای مسحورکننده مسقط است. در غروب آفتاب، مجموعه‌ای از کوکتل‌های خاص را با دمنوش محلی در حیاط مرکزی سرو می‌شود. این تشریفات روزانه، برای معاشرت و لذت بردن از آغاز یک شب آرام همراه با اجرای موسیقی زنده، ترتیب داده شده است.

بهشت دونفره

اولین اسپای لوبان (Luban SPy) در عمان

شانگری-لا الحسن مسقط، استراحتگاهی برای زوج‌هاست، چه آن‌هایی که به دنبال یک ماه عسل فراموش‌نشدنی هستند و چه کسانی که یک مکان رویایی دور از خانه را انتظار دارند. تیم استراحتگاه با ظرافتی بی‌نظیر، تنوع و راحتی، رویاها را به واقعیت تبدیل می‌کند و خاطراتی ماندگار را برای یک زندگی عاشقانه رقم می‌زند.

الحسن با زیبایی خیره‌کننده طبیعت پهناور شانگری-لا احاطه شده و با پکیج بهشت دونفره خود، شامل دو شب اقامت، صبحانه برای دو نفر، صرف غذا با طراحی در مکانی زیبا به انتخاب شما، ماساژ دونفره در تنها اسپای لوبان در عمان، همراه با چای عصرانه و سرو نوشیدنی، زمینه را برای یک سفر رمانتیک به یاد ماندنی آماده می‌کند. وقت آن رسیده که شانگری-لا الحسن مسقط، برنده جایزه مقصدهای عاشقانه را تجربه کنید. شروع قیمت پکیج بهشت ​​دونفره از 197 ریال عمان (حدود 512 دلار در هر شب) برای هر زوج است.

منبع : هتل علی بابا