مسجد ولایت جنب مدرسه رازی به روی شهروندان باز شود/ ایجاد تره بار ده ونک در دستور کار مدیریت شهری باشد

مهدی پیرهادی با اشاره به گزارشی از منطقه ۳ شهرداری تهران ، گفت: در دوره چهارم شورای شهر مسجدی در کنار مدرسه رازی در منطقه ۳ تهران، به نام  مسجد ولایت و در قالب طرح مساجد دو درب ساخته شد.

وی افزود: اما متاسفانه در دولت قبل و دوره پنجم شورای شهر این مسجد کارکرد خود را پیدا نکرد و اکنون از آن استفاده نمی شود.

به گفته وی، از چهارراه ولیعصر تا خیابان نیایش هیچ مسجدی وجود ندارد تا شهروندان بتوانند از آن استفاده کنند.

پیرهادی با تاکید بر اینکه این مسجد بنا بر درخواست شهروندان و محله کاووسیه احداث شده است، از شهردار منطقه سه و مدیران شهری خواست که این موضوع پیگیری شود و مسجد در اختیار شهروندان قرار گیرد.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: این مسجد دارای ۲ درب است که یک درب آن داخل مدرسه و درب دیگر برای مردم باز می‌شود و امکاناتی نیز بر اساس تفاهمنامه با آموزش و پرورش برای آن طراحی شده است.

وی با تاکید بر اینکه این مسجد از پول بیت المال ساخته شده است از مدیران شهر خواست تا مسجد را در اختیار شهروندان قرار دهند.

 بازار میوه و تره بار ده ونک و محله امانیه راه‌اندازی شود 

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در ادامه سخنان خود با اشاره به مشکلات ده ونک گفت: این محدوده دارای چند مالک بزرگ است که شهرداری تهران با تفاهم نامه با این افراد می‌تواند راحت‌تر در محدوده به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: همچنین محله ده ونک و امانیه که از محلات کمتر برخوردار شهر تهران هستند برای احداث تره‌بار و رفع مشکلات باید مورد توجه شهردار منطقه ۳ باشند.

مسجد ولایت جنب مدرسه رازی به روی شهروندان باز شود/ ایجاد تره بار ده ونک در دستور کار مدیریت شهری باشد

وی  در خصوص مساعدت و حل و فصل مشکلات سند املاک و جواز ساخت مردم ده ونک نیز تاکید کرد و خواستار پیگیری این موضوع توسط شهرداری تهران شد.