اگر به قرآن عمل شود همه ساحت های ششگانه محقق می شود

به گزارش افکار نیوز، وزیر آموزش و پرورش، مرحوم حسن صفری را نمونه انسان تربیت شده تمام ساحتی دانست و تصریح کرد: جامعه فرهنگی نیازمند وجود چنین افرادی است تا در مسیر قرآن و سعادت جامعه گام بردارند. لذا خلا ناشی از زنده یاد صفری در جامعه فرهنگی کاملا مشهود است و جامعه فرهنگی برای رشد و تعالی خود، نیازمند افراد قرآنی و تمام ساحتی است.

عضو کابینه دولت مردمی اظهار کرد: امیدواریم در نظام تعلیم و تربیت، بتوانیم در مسیر قرآن قدم برداریم و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بیش از پیش تلاش کنیم.

شایان ذکر است؛ زنده یاد حسن صفری، از قاریان و چهره های فعال قرآنی کشور بود که حدود  ۲۴ سال به عنوان معلم و مربی قرآن در مدارس منطقه ۷ تهران مسئولیت تدریس و آموزش قرآن کریم را بر عهده داشت.

 اگر به قرآن عمل شود همه ساحت های ششگانه محقق می شود

وی علاوه بر تدریس علوم قرآنی، به عنوان استاد و همچنین داور مسابقات قرآن، عترت و نماز در مراحل استانی و کشوری همکاری می کرد و ضمن دارابودن سابقه عضویت در گروه مدیحه‌سرایی و هم‌آوایی قرآنی محمد رسول الله (ص) و گروه تواشیح محراب، به عنوان قاری قرآن هم شناخته می شد.

از کار های به یاد ماندنی حسن صفری می توان به  نوای دلنشین دعای فرج  اشاره کرد. همچنین، تلفیق هنر موسیقی با آموزه های دینی در راستای لبیک به سخن رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در «تولید قطعات موسیقی بدون ساز» و ...، از جمله ابتکارات مرحوم صفری بود