فوتی‌های کرونا تک رقمی شد/ ۷ فوتی در شبانه‌روز گذشته

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا کنون ۶۴ میلیون و ۳۵۱ هزار و ۴۰۳ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۵۷۸ هزار و ۱۹۶ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۸۳ هزار و ۶۴۱ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۴۹ میلیون و ۱۳ هزار و ۲۴۰ دُز رسید. همچنین در شبانه روز گذشته ۵ هزار و ۶۳۲ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است 

از دیروز تا امروز ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۶۶ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۲۳ هزار و ۸۲۸ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۱۳۸ نفر رسید.

فوتی‌های کرونا تک رقمی شد/ ۷ فوتی در شبانه‌روز گذشته

در شبانه روز گذشته به غیر از کرمان با ۲ نفر فوتی و استانهای خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، البرز، همدان و گیلان با یک فوتی، در ۲۵ استان کشور هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کووید۱۹ ثبت نشده است. 

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۹۹۴ هزار و ۸۵۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و یک هزار و ۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۱ میلیون و ۳۰۷ هزار و ۹۵۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر  ۳۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۲۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۹۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند و هیچ شهرستانی قرمز نیست.