شناسایی ۱۷۱ بیمار جدید کرونایی و فوت ۳ بیمار کووید۱۹ در کشور

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا کنون ۶۴ میلیون و ۵۵۱ هزار و ۳۷۷ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۸۶۹ هزار و ۵۱ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۵۶۵ هزار و ۳۵۷ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۹ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۷۸۵ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۶ هزار و ۷۹۰ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۱۳ خردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۷۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و ۱۷ نفر از آنها بستری شدند و  مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۶۱۴ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۳۲۱ نفر ماند.

شناسایی ۱۷۱ بیمار جدید کرونایی و فوت ۳ بیمار کووید۱۹ در کشور

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۵۳ هزار و ۴۸۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند اما ۴۸۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۲ میلیون و ۳۱۷ هزار و ۲۰۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز  نارنجی قرار ندارد؛ ۲۵۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.