بلاتکلیفی ۱۲ ساعته مسافران پرواز تهران ـ نجف

تعدادی از مسافرین یکی از پروازهای خروجی به مقصد نجف فرودگاه امام خمینی(ره) ، طی تماس با فارس از تاخیر طولانی پرواز گلایه کردند.

این پرواز به شماره IR۵۳۳۳ هواپیمایی ایران‌ایر که قرار بود ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز ۱۲ تیرماه تهران را به مقصد نجف ترک کند، با تاخیر طولانی و مواجه شده و مسافران حدود ۱۲ ساعت در فرودگاه بلاتکلیف هستند.

جواد صالحی مدیرکل ارتباطات و اطلاع‌رسانی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در گفت و گو با خبرنگار فارس از تهران اظهار کرد: شرکت ایران‌ایر سه پرواز به مقصد نجف داشته که یکی ساعت 6 و 30 دقیقه، دیگری ساعت 11 و 30 و همچنین یک پرواز هم در ساعات عصر بوده است.

وی گفت: متاسفانه پرواز ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح به دلیل نقص فنی هواپیما انجام نشد و ناوگان جدید جایگزین شد حدود ساعت ۱۱ و نیم مسافران پرواز اول به همراه ۴۰ نفر از پرواز ساعت ۱۱ و ۳۰ با ناوگان جایگزین پرواز کردند.

بلاتکلیفی ۱۲ ساعته مسافران پرواز تهران ـ نجف

مدیرکل ارتباطات و اطلاع‌رسانی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) افزود: متاسفانه به دلیل بدی شرایط جوی نجف، هواپیما امکان پرواز به سمت تهران نداشته و باعث تاخیر در ورود آن به کشور می‌شود.

صالحی ادامه داد: در حال حاضر هواپیما آماده مسافرگیری است و مسافران پرواز سوم و باقی مانده مسافران ساعت ۱۱ و ۳۰ صبح به زودی و تا حدود ۳۰ دقیقه دیگر پرواز می‌کنند.