دستگیری ۲۲ سارق خودرو در مازندران

سیدمحسن جعفری اظهار کرد: در راستای برخورد با پدیده شوم سرقت و مبارزه با سارقان، ماموران انتظامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان موفق به دستگیری ۲۲ سارق خودرو در یک ماهه گذشته شدند.

وی از کشف ۶۰ فقره سرقت در این راستا خبر داد و با بیان نقش محوری کلانتری و پاسگاه‌ها در کشف سرقت خاطرنشان کرد: میزان کشف سرقت توسط کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران با بیان اینکه در حوزه دستگیری سارقان نیز شاهد افزایش ۱۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم، تصریح کرد: اجرای طرح های محله محور در راستای انتظام بخشی و تامین امنیت و آرامش مردم توسط کلانتری ها و پاسگاه به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

دستگیری ۲۲ سارق خودرو در مازندران

پجعفری با اشاره به اینکه اجرای این طرح‌ها منجر به افزایش قدرت پیشگیری، مقابله و کشف جرایم در سطح استان شده است، گفت: تحقق این مهم نه تنها به ثبات امنیت در جامعه کمک می‌کند، بلکه پیشگیری از جرم را به‌عنوان مهم‌ترین اولویت پلیس محقق می‌سازد.

وی در پایان از شهروندان خواست؛ علاوه بر همکاری با پلیس در برقراری نظم و امنیت اجتماعی، با رعایت نکات ایمنی فرصت ارتکاب جرم را از سارقان سلب کنند.