خدمت رسانی به زائران حسینی (ع) توسط بسیج شهرداری تهران

علیرضا نادعلی عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در موکب علی بن موسی الرضا علیه السلام گفت: این مکان به اسم حضرت امام رضا (ع) متبرک است و از اولین روز که اقدامات در این محل آغاز شده، با عشق و ارادت خدام بسیجی برای خدمت به زوار اباعبدالله (ع) همراه بوده است.

وی افزود: سال های قبل نیز من توفیق داشتم کنار خدام این موکب حضور داشته باشم و می دانم خادمین موکب شبانه روز در حال فعالیت هستند و این موکب هر سال نسبت به سال قبل تکمیل تر شده و تحول مثبت و قابل رویت در آن مشهود است. 

وی گفت: نزدیک ۴۵۰ نفر از نیروهای شهرداری تهران و مردمی در این موکب در حال فعالیت و خدمت رسانی به زائران هستند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: یکی از مزایای قابل توجهی که این موکب نسبت به سایر موکب ها دارد، آن است که هر ساله زوار با حال خوب از این موکب خارج می‌شوند و این اقدامات انتظار مردم را از این موکب افزایش داده است.

خدمت رسانی به زائران حسینی (ع) توسط بسیج شهرداری تهران

وی با بیان اینکه کار بسیجی به معنای استفاده از تمام ظرفیت ها و استعدادهاست و آنچه در این موکب اتفاق افتاده محصول همین تفکر بسیجی است، یادآور شد: استفاده از ظرفیت گروه های مختلف صنفی می تواند نمونه خوب کار جمعی در تمام مجموعه های جهادی باشد.

نادعلی خاطرنشان کرد: نیت خالص در افراد بسیجی دیده می شود و خداوند نیز به این نیت برکت می دهد و نتیجه آن، اقدام دلپذیری می‌شود که زوار اباعبدالله(ع) از آن استفاده خواهند کرد.