پایان احداثنخستین پارکینگ تمام مکانیزه تهران

به گزارش افکارنیوز:حسن آقايي با بيان اين مطلب اظهار كرد: عمليات احداث اين پاركينگ به اتمام رسيده و اكنون در حال آمادهسازي سيستم ورود و خروج پاركينگ هستيم تا به زودي پاركنيگ تمام مكانيزه ايرانشهر براي خدمات رساني به شهروندان به بهرهبرداري برسد.

وی ادامه داد: پارکینگی که در خیابان ایرانشهر احداثشده است کاملاً مطابق بر تکنولوژی‌های روز بوده و اولین پارکینگ تمام مکانیزه نسل جدید این نوع پارکینگ‌ها محسوب می‌شود.

مدیر کل مهندسی و ایمنی ترافیک با بیان اینکه پارکینگ تمام مکانیزه ایرانشهر ۱۶۴ فضای پارک خودرو دارد گفت: خیابان ایرانشهر، طالقانی و محدوده‌های اطراف آن جز خیابان‌هایی هستند که با کمبود فضای پارک مواجه‌اند و با احداثپارکینگ تمام مکانیزه ایرانشهر تا حدی مشکل کمبود فضای پارک در این محدوده شهر مرتفع می‌شود.

وی ادامه داد: ساخت و توسعه پارکینگ‌های عمومی به منظور کاهش پارک حاشیه‌ای و اشغال معابر توسط خودورهای پارک شده، مورد توجه ویژه شهرداری تهران قرار دارد که در تلاش هستیم با به کارگیری سیستم‌های هوشمند در پارکینگ‌های موجود و همچنین احداثپارکینگ‌های تمام مکانیزه، خدمات بهتری را به شهروندان ارایه کنیم.