وضعیت آب و هوا در 4 آبان/ جمعه سامانه بارشی وارد کشور می شود

امروز چهارشنبه در بخش‌هایی از گیلان  بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و در سایر نقاط کشور جوی نسبتا پایدار حاکم است.

پنجشنبه در نواحی شمال غرب غرب سواحل غربی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز  و مرکزی و ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.

جمعه سامانه بارشی در بخش‌هایی از آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های زنجان قزوین، البرز تهران و همچنین استان‌های ساحلی دریای خزر فعالیت خواهد داشت شنبه علاوه بر نواحی ذکر شده در بخش‌هایی از خراسان رضوی و شمال خراسان رضوی بارش ادامه خواهد داشت و در این روز شدت بارش در استان‌های گیلان و مازندران افزایش خواهد یافت.

یکشنبه با تضعیف سامانه بارشی در بخش‌هایی از سواحل دریای خزر ارتفاعات البرز و شمال شرق ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

جمعه سامانه بارشی وارد کشور می شود

امروز در بخش‌هایی از شرق شمال شرق و دامنه‌های جنوبی امروز پنجشنبه در شمال غربه غرب و مرکز و جمعه در غرب ، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک بیش بینی می‌شود از جمعه تا یکشنبه در نوار شمالی کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز روند کاهشی دما پیش بینی می‌شود و طی این مدت بارش برف در ارتفاعات دور از انتظار نیست همچنی طی سه روز آینده دریای خزر مواج خواهد بود.