۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد

سرهنگ "هدایت بهرامی" با اشاره به جدیت پلیس امنیت اقتصادی در برخورد با قاچاقچیان و ناامن کنندگان فضای کسب و کار، بیان داشت: روز گذشته ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک انبار کالای قاچاق فاقد شناسه در محدوده خیابان "جمهوری" شدند، که در یک عملیات برنامه ریزی شده، پس از بازرسی از آن، مقادیر قابل توجهی کالای صوتی و تصویری که با استفاده از دیوار کاذب در انبار فروشگاه پنهان شده بود را کشف کردند.

وی در ادامه افزود: در تحقیقات بیشتر، مالک فروشگاه اعلام داشت لوازم متعلق به وی می‌باشد و از استان‌های جنوبی کشور به صورت قاچاق تهیه و فاقد اسناد و مدارک مثبته گمرکی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های صورت گرفته، در نهایت کالا‌ها به همراه متهم به مقر پلیس منتقل شد اضافه کرد: در این عملیات ۴۸ دستگاه تلویزیون و ۶۹ دستگاه باند و اسپیکر کشف که کارشناسان ارزش تقریبی این کالا‌ها را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

کشف قاجاق

در خاتمه سرهنگ هدایتی با بیان اینکه در این مکان همچنین تعداد گارانتی و ضمانت نامه جعلی کشف شد از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.