افتتاح چهارمین «پارک ژوراسیک»

به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس، مسئولان این کمپانی از فیلمنامهای که فیلمنامهنویسان قبلی نوشتهاند راضی نیست و به همین خاطر، دست به دوبارهنویسی آن میزنند.

ریک جنا و آماندا سیلور که سال قبل فیلم‌نامه «ظهور سیاره میمون‌ها» را نوشتند، فیلم‌نامه نویسان جدید «پارک ژوراسیک۴» هستند.

کمپانی یونیورسال در رابطه با تولید چهارمین قسمت این مجموعه فیلم موفق و پرسروصدای خود تا به حال هیچ اطلاعاتی منتشر نکرده است.

به این ترتیب، خط قصه فیلم هنوز برای رسانه‌های گروهی مشخص نیست و کل ماجرا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

البته مشخص است که دایناسورهای ماقبل تاریخ نقش مهمی در قصه فیلم دارند اما کسی نمی‌داند آن‌ها چه خوابی برای کاراکترهای اصلی قسمت چهارم این مجموعه فیلم دیده‌اند!

استیون اسپیلبرگ اولین قسمت «پارک ژوراسیک» را در سال ۱۹۹۳ براساس قصه رمان پرخواننده و جنجال مایکل کرایتن کارگردانی کرد.

او کارگردان قسمت دوم فیلم هم در سال ۱۹۹۷ بود. ولی سومین قسمیت فیلم - که موفقیت کلان دو قسمت قبلی را تکرار نکرد - در سال ۲۰۱۱ توسط جو جانسون ساخته شد که اسپیلبرگ مدیر تولید آن بود.

سه قسمت فیلم در سطح جهانی حدود ۲ میلیارد دلار فروش کردند و در سال‌های گذشته، بارها بحثتولید قسمت چهارم آن مطرح شده است.

از آنجا که مایکل کرایتن در سال ۲۰۰۸ در گذشت، رمان «پارک ژوراسیک» او آینده‌ای پیدا نکرد و کمپانی یونیورسال باید با بهره‌گیری از فضاها و کاراکترهایی که این نویسنده در رمان خود خلق کرد، فیلم‌نامه اصیل و غیراقتباسی قسمت چهارم را آماده فیلمبرداری ‌کند.

اسپیلبرگ یکی از تهیه‌کنندگان «پارک ژوراسیک۴» خواهد بود و معلوم نیست برای کارگردانی آن پشت دوربین فیلم‌برداری هم قرار می‌گیرد یا خیر.

کمپانی یونیورسال هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری این فیلم موفق و پولساز خود تعیین نکرده و معلوم نیست چه زمانی هم اکران عمومی خواهد شد.